Ny forumtråd för youtube klipp

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
Fogerty
Medlem
Inlägg: 218
Blev medlem: tor 03 apr 2008, 20:17

Ny forumtråd för youtube klipp

Inlägg av Fogerty »

Jag tycker att det borde finnas en ny tråd för youtube klipp
http://www.youtube.com/watch?v=7LWEHMGarVY" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37754
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25808
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Gärna att ha trådar med Youtube-klipp, men helst inte en speciell kategori (som jag gissar är vad som efterfrågas).

Klippen handlar ofta om saker som är relaterade till basar, kontror, stärkare, basister eller annat och ligger då väldigt bra i de kategorierna.
Och handlar de inte om nånting musikrelaterat alls ligger du ju vackert i Off-topic - i specifik tråd eller ej...
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Fogerty
Medlem
Inlägg: 218
Blev medlem: tor 03 apr 2008, 20:17

Inlägg av Fogerty »

fieldflower skrev:Gärna att ha trådar med Youtube-klipp, men helst inte en speciell kategori (som jag gissar är vad som efterfrågas).

Klippen handlar ofta om saker som är relaterade till basar, kontror, stärkare, basister eller annat och ligger då väldigt bra i de kategorierna.
Och handlar de inte om nånting musikrelaterat alls ligger du ju vackert i Off-topic - i specifik tråd eller ej...

Precis vad jag menade
http://www.youtube.com/watch?v=7LWEHMGarVY" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25808
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Fogerty skrev:
fieldflower skrev:Gärna att ha trådar med Youtube-klipp, men helst inte en speciell kategori (som jag gissar är vad som efterfrågas).

Klippen handlar ofta om saker som är relaterade till basar, kontror, stärkare, basister eller annat och ligger då väldigt bra i de kategorierna.
Och handlar de inte om nånting musikrelaterat alls ligger du ju vackert i Off-topic - i specifik tråd eller ej...

Precis vad jag menade
:hug:
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
guitarowner
Medlem+
Inlägg: 1503
Blev medlem: tor 20 dec 2007, 02:07
Ort: Stockholm

Inlägg av guitarowner »

Bra idé
Skriv svar