Haha!! Bredbyn! Jadu... Vad jag vet så finns det bara ett matställe att välja på där. Men gasa på lite längre förbi mellansel så komemr du till vildsvinsfarmen och DÄR har de god mat. =)Geddy_Lee skrev:Var käkar man i Bredbyn då?
Lunchtips!
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- Geddan
- VIP medlem
Minns att jag tillbringade min 25-årsdag i Ö-vik.Hellish skrev:Haha!! Bredbyn! Jadu... Vad jag vet så finns det bara ett matställe att välja på där. Men gasa på lite längre förbi mellansel så komemr du till vildsvinsfarmen och DÄR har de god mat. =)Geddy_Lee skrev:Var käkar man i Bredbyn då?
Fotade i Bredbyn på da´n....och käkade på Kinakrogen i sta´n på kvällen.
Servitrisen tyckte så synd om mig att jag satt där själv och åt 3-rätters att hon kom fram och erbjöd mig en kvällstidning.
Tänk om hon vetat att jag fyllde 25.

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- criss
- Medlem+
i örebro...
Drängen; typ 85kr för dagens men värt det dubbla...
och på kvällen sen...rekomenderar starkt deras veggrej...även om man precis som jag inte är vegetarian...
och på kvällen sen...rekomenderar starkt deras veggrej...även om man precis som jag inte är vegetarian...
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Geddan
- VIP medlem
Håller med!criss skrev:i örebro...
Men vill man ha ett billigare alternativ rekomenderar jag Stallyktan.
För att inte tala om deras lördagsbrunch!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Punkster
- Medlem+++
För övrigt tycker jag "Stallet" är mysigt på kvällarna också. Väldigt genuin pubkänsla, om än lite trångt. Om man kan slita sig från Frimis vill säga =)Geddy_Lee skrev:Håller med!criss skrev:i örebro...
Men vill man ha ett billigare alternativ rekomenderar jag Stallyktan.
För att inte tala om deras lördagsbrunch!
/Linus
-
- Medlem
Smålandsrullar kan mycket väl vara det bästa med att åka på festival.Punkster skrev:
För er som har varit på någon av detta land alla rockfestivaler och provat på Smålandsrullar kan jag tipsa som Smålandsgården som ligger på vägen (glömt numret) mellan Jönköping och Tranås. För den som gillar husmanskost och massa vego är detta himmelriket =)
- Punkster
- Medlem+++
Hektor skrev:Smålandsrullar kan mycket väl vara det bästa med att åka på festival.Punkster skrev:
För er som har varit på någon av detta land alla rockfestivaler och provat på Smålandsrullar kan jag tipsa som Smålandsgården som ligger på vägen (glömt numret) mellan Jönköping och Tranås. För den som gillar husmanskost och massa vego är detta himmelriket =)

/Linus