Hm, jag får inga bekräftelsemail då jag lägger ut annons på Vend idag, har testat ett par gånger men inget mail någon av gångerna. Någon mer som har problem?
Har testat att svara på en av mina annonser också, men inget mail kommer. Jag HAR angett rätt epost-adress. Det går ej heller att maila vend-supporten, mailet "studsar" bara med ett felmeddelande.
Gör jag något fel tro?
Vend?
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
-
- Medlem+
Re: Vend?
Tänkte precis ta upp det. Vend verkar ha stora problem med kapade konton. Och på min dator syns inga bilder på startsidan. Undrar om det har något samband med era annonsproblem? Hur skydda PB från dessa ligister? Det är många varningsannonser eller har åtminstone varit ett tag på Vend.
Ingemar
Ingemar
- Pelleper
- Medlem+
Yes, skräpposten är kollad, där finns inget heller.Seaweed skrev:Kollat så mailen inte hamnar i din skräppost?
/Pelle
Schatz Jazz, ARES Custom Jazz, 3/4 kontrabas
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
- Pelleper
- Medlem+
Fick du något bekräftelsemail?jisac skrev:Försökte lägga ut en annons tidigare idag och fick felmeddelandet att servern inte gick att komma åt. Funkade dock någon timme senare.
/Pelle
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
- jisac
- VIP medlem
Japp. Inga problem på den fronten.Pelleper skrev:Fick du något bekräftelsemail?jisac skrev:Försökte lägga ut en annons tidigare idag och fick felmeddelandet att servern inte gick att komma åt. Funkade dock någon timme senare.