Min son håller på med "musik", Hurra!
Mest handlar det om House och andra obskyra musikformer som jag inte fattar mycket av. Det samplas och loopas för fulla muggar med andra ord. Jag har succesivt vant mig med detta, har lärt mig att uppskatta mer och mer samtidig som han har utvecklats och börjat lyssna på ny (gammal) musik för honom såsom Jazz, Soul och annat (som jag gillar mer

Han drömmer om att få göra ett "Vinyl-släpp" och har jobbat hårt på det den sista tiden. Det innebär att han har gjort en massa låtar och skickat runt till diverse skivbolag. Nu har han fått kontakt med ett bolag i USA som tycker att det han (och hans polare) gjort är bra och intressant. Skivbolaget har bestämt sig för att göra ett första släpp, en "free download".
Tänkte bara att om någon gillade House, uppskattar ungdomlig entusiasm och känner att det vore roligt att "stötta" en ung man och hans visioner genom att Lyssna, Ladda ned, "Gilla" så skulle han uppskatta det.
Du hittar denna första officiellt publicerade låt (den sämsta enligt honom själv) här: https://soundcloud.com/lphnyc/klubbhuse ... t-download" onclick="window.open(this.href);return false;
Tack för att du läste så här långt!
/Brempa