ollonblå.blackparkas skrev:hosse skrev:fyra hjul och en ratt.
Inollad?
Bil fråga
- hosse
- Medlem+++
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Japp! Det gäller hålla linje. Beskrivning ges om så önskas.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- blackparkas
- Medlem++++
Det vart en Chrysler 300C kombi kan jag berätta eftersom Marcus är i Thailand.
Och med hänsyn till miljödebatten här på Pratabas så köpte han en med minsta motorn.
(Med behagliga 190 hk eller nå´t sådant har jag för mig)
Och med hänsyn till miljödebatten här på Pratabas så köpte han en med minsta motorn.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Mesigt. Man köper väl alltid den största? Det är ju ändå kört miljömässigt. Jag räknar kallt med strandtomt och tropisk värme inom 10 år.blackparkas skrev:Det vart en Chrysler 300C kombi kan jag berätta eftersom Marcus är i Thailand.
Trädgårds- och arkitekturterminologi är inte min starka sida. Hoppas i alla fall att vattnet stiger riktigt ordentligt så jag kan klättra tillbaks upp på balkongen efter badet. Jobbigt att dyka 3 våningar under vattnet, lirka upp dörren och simma upp i trapphuset för att komma tillbaks till lägenheten.GrafZeppelin skrev:Då är det väl snarare fyrtorn än strandtomt?Johannes skrev:Stiger vattenytan 10 meter så kan jag dyka från balkongen.GrafZeppelin skrev:Tomt? Du var mig en optimist.
- Klopper
- Hedersmedlem
Petitesser!Johannes skrev: Jobbigt att dyka 3 våningar under vattnet, lirka upp dörren och simma upp i trapphuset för att komma tillbaks till lägenheten.
Det fixar du galant!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- fieldflower
- Hedersmedlem
I just fallet Chrysler 300C är det frågan om det är mesigt att inte köpa den största...Johannes skrev:Mesigt. Man köper väl alltid den största? Det är ju ändå kört miljömässigt. Jag räknar kallt med strandtomt och tropisk värme inom 10 år.blackparkas skrev:Det vart en Chrysler 300C kombi kan jag berätta eftersom Marcus är i Thailand.
430hk verkar ju kul, men frågan är om man kan hantera dem?
Och dryga 600.000:- är ju... rätt mycket...
Men provköra skulle jag gärna göra!
Medlem i PB50+
- blackparkas
- Medlem++++
fieldflower skrev:I just fallet Chrysler 300C är det frågan om det är mesigt att inte köpa den största...Johannes skrev:Mesigt. Man köper väl alltid den största? Det är ju ändå kört miljömässigt. Jag räknar kallt med strandtomt och tropisk värme inom 10 år.blackparkas skrev:Det vart en Chrysler 300C kombi kan jag berätta eftersom Marcus är i Thailand.
430hk verkar ju kul, men frågan är om man kan hantera dem?
Och dryga 600.000:- är ju... rätt mycket...
Men provköra skulle jag gärna göra!
Jag skulle givetvis ha den värsta om jag skulle ha en...

Nej men bilen är ju skitsnygg så jag förstår att man kan tänka sig en liten motor. 190 hästar (om det nu var det, jag minns inte) är helt ok, lagom liksom.
200-220 är idealet på en vanlig bil men 190 är helt ok, huvudsaken är att man har krut så det räcker vid rödljusen, hemi 300:an lär bara spinna vid rödljusen iaf...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
- blackparkas
- Medlem++++
Hehe....
Brukar faktiskt försöka hålla mig till Statoilparkeringen eller dylikt när det ska spinnas....
Men det är det som är så bra med runt 200 hk, det är lagom liksom, får gärna vara en V6:a dock så det är lite trevlligare vrid.
Brukar faktiskt försöka hålla mig till Statoilparkeringen eller dylikt när det ska spinnas....

Men det är det som är så bra med runt 200 hk, det är lagom liksom, får gärna vara en V6:a dock så det är lite trevlligare vrid.