Försöker igen...NES köpes!!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Skriv svar
gäst

Försöker igen...NES köpes!!

Inlägg av gäst »

Rubriken säger det mesta...
Vill köpa NES (Nintendo Entertainment System eller 8-bits som det också kallas).
Spel kan också vara intressant!
Användarvisningsbild
Seaweed
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Seaweed »

Bas > distpedaler > stor förstärkare
gäst

Inlägg av gäst »

Nämen titta!
Men jag vill nog ändå försöka hitta nåt lite billigare...Har kikat runt lite på blocket o hittat två stycken. Den ena var smart nog att lägga ut tel.nr så han kan jag ringa. Den andra hade varken lagt ut namn eller tel.nr. och min mail krånglar så det går fanimej inte komma fram :?
Nån som kan fösöka maila denna http://www.blocket.se/vi/15967483.htm?ca=14_s och säga att han/hon ska kontakta mig på rumpeldunken@hotmail.com och att jag är intresserad av att köpa den. Undrar bara vad som menas med PAL-B version :hmm:

EDIT: Räcker att EN gör det! :P Nån frivillig? Det är först till kvarn o jag vill gärna ha det, så ifall nån kanske kan få tag i säljaren...
Tack på förhand
gäst

Inlägg av gäst »

Nån vänlig själ som kan hjälpa till med det? :giggle:
gäst

Inlägg av gäst »

Kan nån bara maila o skriva så jag kan få tag i säljaren...
"Maila rumpeldunken@hotmail.com
Han är intresserad av ditt NES"
Det räcker! Vill bara ha tag i mailen, sen sköter jag resten.
Användarvisningsbild
Foxbat
Medlem++

Inlägg av Foxbat »

PAL är vår europeiska standard på bilden. Det är "låst" till att inte spela amerikanska NTSC-formatet. men det är enkelt moddat. Jag har gjort det på mitt och en kompis NES. Mail iväg förresten.
(C) Handicamp
Fender-OLP-HPD-Räserbajser
gäst

Inlägg av gäst »

Foxbat skrev:PAL är vår europeiska standard på bilden. Det är "låst" till att inte spela amerikanska NTSC-formatet. men det är enkelt moddat. Jag har gjort det på mitt och en kompis NES. Mail iväg förresten.
Tackar så mycket! :hug:
gäst

Inlägg av gäst »

rumpeldunken skrev:
Foxbat skrev:PAL är vår europeiska standard på bilden. Det är "låst" till att inte spela amerikanska NTSC-formatet. men det är enkelt moddat. Jag har gjort det på mitt och en kompis NES. Mail iväg förresten.
Tackar så mycket! :hug:
Har inte fått nåt mail av honom än...men det kommer väl :roll:
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Men.... funkar det att läsa mail men inte skicka?!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
gäst

Inlägg av gäst »

blackparkas skrev:Men.... funkar det att läsa mail men inte skicka?!
O ja...Asså det funkar inte att maila via blocket av nån konstig anledning. Jag har lyckats att maila ett fåtal annonser, men dom flesta funkar inte :?
Användarvisningsbild
Foxbat
Medlem++

Inlägg av Foxbat »

Skumt.
(C) Handicamp
Fender-OLP-HPD-Räserbajser
Skriv svar