Vintage på 2 hjul

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Vintage på 2 hjul

Inlägg av Punkster »

Detta är dagens inköp. Enligt förra ägaren är den från början av 50-talet. Rostig som tusan är den iaf, men den kommer att rulla många mil framöver, till skillnad från min rangliga Crescent från 80-talet som får punka ca en gång i månaden.

Hur som helst så vänder iaf folk på huvudet efter en när man kommer cykland, har jag erfarit idag :lol:

Bild
/Linus
TredoX
Medlem+

Inlägg av TredoX »

Det där är en såndär fin cykel som alla är avundsjuka på.
Men istället för att säga: Ojoj! Vilken raritet :D

Så säger de: Låset är ju värt mer än cykeln...

FIN HOJJ!
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |

Karma Tree är bandet.
gäst

Re: Vintage på 2 hjul

Inlägg av gäst »

Åhhhh...Nu kom jag o tänka på en cykel som jag o nåra polare hittade i ett skjul på minigolfen. Den var så sjukt cool!!! Den var ganska låg, vit, gammal, styren nästan som på motorcykel, pakethållaren var stor och har för mig att den var formad som en triangel på nåt sett...och sen så var ramen häftig också! Det som nästan var det bästa av allt var fjädringen och hur skön den var att sitta på! Vi frågade gubben på golfen ifall vi kunde få köpa den, haha!! Men han sa att den inte var till salu...Glädjedödare... :cry:
Användarvisningsbild
guitarowner
Medlem+

Re: Vintage på 2 hjul

Inlägg av guitarowner »

Dom kanske tycker synd om dig som har så risig cykel :wink: :roll:
Hur som helst så vänder iaf folk på huvudet efter en när man kommer cykland, har jag erfarit idag

Punkster skrev:Detta är dagens inköp. Enligt förra ägaren är den från början av 50-talet. Rostig som tusan är den iaf, men den kommer att rulla många mil framöver, till skillnad från min rangliga Crescent från 80-talet som får punka ca en gång i månaden.

Hur som helst så vänder iaf folk på huvudet efter en när man kommer cykland, har jag erfarit idag :lol:

Bild
Skriv svar