Jag börjar med att göra det klart för alla här att det inte är jag som ska ha gitarren, utan en kompis!
Men är det någon är som har en elgitarr och förstärkare till salu för typ 3-4000:- ?
Orkar inte med hans tjat hela tiden om att han ska köpa en gitarr men aldrig hittar någon..
Nog för att det här är ett basforum, men jag vet att en del här också spelar gitarr så det skadar ju inte att fråga. Eller så kanske ni känner någon som har en till salu.
Senast redigerad av Fisken den tor 29 maj 2008, 22:24, redigerad totalt 1 gånger.
Jag har en gitarr som jag funderat på att sälja.
I grud och botten en Stagg PRS kopia som jag bytt all mekanik och elektronik till Wilkinson och GFS Mean 90. Låter helt okej och känns trevlig att spela på. Vill han ha bilder så PM:a så fixar jag det.
Matte skrev:Jag har en gitarr som jag funderat på att sälja.
I grud och botten en Stagg PRS kopia som jag bytt all mekanik och elektronik till Wilkinson och GFS Mean 90. Låter helt okej och känns trevlig att spela på. Vill han ha bilder så PM:a så fixar jag det.
Den blir hans för typ 1700 kr.
Okej! Jag ska snacka med honom om någon timme, får se vad han säger.
Edit: Njae, han var nog inte intresserad. Han sa att han antagligen hade bestämt sig för att köpa från Thomann.
Senast redigerad av Fisken den mån 02 jun 2008, 23:02, redigerad totalt 1 gånger.
Matte skrev:Jag har en gitarr som jag funderat på att sälja.
Den blir hans för typ 1700 kr.
Okej! Jag ska snacka med honom om någon timme, får se vad han säger.
Edit: Njae, han var nog inte intresserad. Han sa att han antagligen hade bestämt sig för att köpa från Thomman.
antagligen bestämt sig.... han velar alltså fortfarande! Humor!