Ibland går allt åt helvete
- Bean
- VIP medlem
Ibland går allt åt helvete
Livet och dess vedermödor gör sig ibland påmint på tråkiga sätt.
För några dagar sedan drabbades min gamle far av en stroke som gjort honom delvis förlamad. Samtidigt får min mor kallelse till höftledsoperation i slutet av juli. Allt på en gång alltså.
Konsekvensen för min del är att vi fått avboka alla inplanerade spelningar under sommaren, vilket ju självklart är en stor besvikelse, men det är ju en bagatell på det hela taget.
Man blir ju inte helt sugen på att bli gammal...
För några dagar sedan drabbades min gamle far av en stroke som gjort honom delvis förlamad. Samtidigt får min mor kallelse till höftledsoperation i slutet av juli. Allt på en gång alltså.
Konsekvensen för min del är att vi fått avboka alla inplanerade spelningar under sommaren, vilket ju självklart är en stor besvikelse, men det är ju en bagatell på det hela taget.
Man blir ju inte helt sugen på att bli gammal...
-
- VIP medlem
- Billy
- Medlem+
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
mycket tråkigt att höra. Lider med dig.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Svensson
- Forumvärd
Ja vad kan man säga, det är som du skriver, livets vedermödor. Skitjobbigt! Fokusera på familjen och ta en dag i taget så ska du se framåt hösten när ni lagt operationer och annat bakom er att allt tillvaron börjar räta upp sig. Och du kommer att vara hungrigare än nånsin på att dra igång spelandet på allvar igen!
Kämpa på!
Kämpa på!
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- MALA
- Distributör
Håller med alla ovanstående talare, finns inte mycket mer att säga förutom att - Alltid de närmaste i första hand, det andra försvinner inte.
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- BBQV
- Forumvärd
- Bean
- VIP medlem
- anli
- VIP medlem
Usch vad jobbigt.
Mina päron är 87 resp 83 och bara väntar att nåt skall hända. Helst då fadern envisas vingla ut med bilen då och då.
Är man medelålders så blir man väldigt nojjig att något skall hända med gamlingarna.
Minsta grej kan få sådana konsekvenser.
Mina päron är 87 resp 83 och bara väntar att nåt skall hända. Helst då fadern envisas vingla ut med bilen då och då.
Är man medelålders så blir man väldigt nojjig att något skall hända med gamlingarna.
Minsta grej kan få sådana konsekvenser.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- blackparkas
- Medlem++++
Tråkigt!
Var på The Who m farsan igår och det är lite skrämmande när man börjar inse att ens föräldrar blir äldre!
Var på The Who m farsan igår och det är lite skrämmande när man börjar inse att ens föräldrar blir äldre!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- calif de funk
- VIP medlem