Hellish skrev:Hum.. Nej det är ganska exakt 12 år kvar till 40strecket. Tills dess kanske jag har lärt mig sörpla på det där rävgiftet. =) Senaste erfarenheten var en 25årig Laphroig och efterföljande fylla och efterdyningar sabbade hela mitt whiskeyintresse totalt
Tricket är att dricka EN Laphroig, svårare än så är det inte.
Grattis. Själv så fyller jag 37 idag och Jennifer Lopez fyller också 37. 24:e juli, magiskt datum.
oh snap, det är ett underbart datum indeed
Men nu får jag ifrågasätta in Jennifer Lopez kunskap, hon fyller väl ändå 38!
Michael Richards, han som spelade Kramer i Seinfeld, fyller också år idag.
Grattis. Själv så fyller jag 37 idag och Jennifer Lopez fyller också 37. 24:e juli, magiskt datum.
När det gäller Jennifer så finns det uppgifter om både 1969 och 1970 på nätet, förmodligen är båda fel...
När det gäller Jennifer så finns det uppgifter om både 1969 och 1970 på nätet, förmodligen är båda fel...
En 25-årig whisky med cola. Bästa efterfestdrinken!
Random på iPoden är världens bästa uppfinning. Slumpvis uppspelning av 7000 låtar som man själv laddat in, dvs inget man ogillar. Idag (iDag?) öppnade iPoden med Elton John, Ramones och Costello.
Hellish skrev:Hum.. Nej det är ganska exakt 12 år kvar till 40strecket. Tills dess kanske jag har lärt mig sörpla på det där rävgiftet. =) Senaste erfarenheten var en 25årig Laphroig och efterföljande fylla och efterdyningar sabbade hela mitt whiskeyintresse totalt
Jag vill inte skrämmas, men avslutningsfesten från gymnasiet satte definitivt stopp för mitt whiskeydrickande. Kan inte ens lukta på det längre.
Det var dessvärre 15 år sedan...
Det där gjorde ont att läsa!
Ja det gjorde ont i mig också, dan efter. Enda fördelen med hela den upplevelsen var att jag var på meshuggah/entombedkonsert, stod framför ena högtalaren som var nära bristningsgränsen hela tiden men när jag gick hem pep det inte ett jäkla dugg. Tror att whiskeyn såg till att mina trumhinnor slappnade av totalt. =)
En Laphroig hangover är inte att leka med. Skallen håller på att sprängas och det känns som att det kommer rök ut munnen när man rapar *ryser*. Vill man häva sig i fyllan så är det bättre att dricka vad som helst utom whisky! Det både billiare och man mår så mycket bättre dagen efter.
Får man minus poäng om man dricke Whiskeyn i Pippi Långstrump-glas förresten?
Var det enda jag hittade igår när jag skulle ta en slurk Chivas... (12yo bäbis-whiskey, men gött!)