Jag var sanslöst snabb på den!blackparkas skrev:Hittade annonsen igår kväll!
Du måste varit snabbt på den där!
Såg ju kalasfin ut!

Den är superfin. Ingen rost någonstans och allt är tipptopp. Prutade dessutom ner den till 46.
Jag var sanslöst snabb på den!blackparkas skrev:Hittade annonsen igår kväll!
Såg ju kalasfin ut!
Hellsten skrev:Jag var sanslöst snabb på den!blackparkas skrev:Hittade annonsen igår kväll!
Såg ju kalasfin ut!![]()
Den är superfin. Ingen rost någonstans och allt är tipptopp. Prutade dessutom ner den till 46.
Jag behöver inte jämföra med nånting. Den är en visuell styggelse no matter what!blackparkas skrev:Ääääh....
Jag vet inte hur du jämför, men jag jämför med likvärdiga bilar, samma prisklass, årgångar etc och då ser den där bra ut.
Vissa är ju enbart stenkåt på sånt som är nytt och flådigt, det senaste, men om jag 2005 tyckte en bil var snygg, så är chansen rätt stor att jag tycker den är snygg fortfarande och jag jämför den med vad som finns i samma segment, inte senaste Alfan.
Äldre Focusen har jag dock tappat sugen på helt... om det inte är en ST170.... Eller RS...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
blackparkas skrev:
GandhiMK2 skrev:Ful färg. Modell EN MILJARD ggr snyggare än forden. Sen var ju kvaliten episkt usel...
bootsy skrev:blackparkas skrev:
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=32990" onclick="window.open(this.href);return false;
Amen! MB FTW!FreCKo skrev:Vill bara inflika om att jag INTE behöver köpa en ny bil. Vår merca a-klass var på B-service (planerad) och de hittade ingenting, gick igenom besiktningen utan bekymmer OCH min svärmor ringde och bad oss att hjälpa henne att frakta en byrå eftersom den inte fick plats i deras Volvo V60 (senaste versionen).
Ska jag köpa ny bil för eventuella barn så blir det fan en b-klass.
Faktiskt! Vi var inne på att köpa en golf för 1,5 år sen men det blev en A-klass istället, och det är ingenting vi ångrar!GandhiMK2 skrev:Amen! MB FTW!FreCKo skrev:Vill bara inflika om att jag INTE behöver köpa en ny bil. Vår merca a-klass var på B-service (planerad) och de hittade ingenting, gick igenom besiktningen utan bekymmer OCH min svärmor ringde och bad oss att hjälpa henne att frakta en byrå eftersom den inte fick plats i deras Volvo V60 (senaste versionen).
Ska jag köpa ny bil för eventuella barn så blir det fan en b-klass.