fieldflower skrev:
Men trams är precis vad som behövs. Annars har idioterna vunnit.]
Jag tycker exakt likadant. Jag vägrar att se dem, idioterna.
Jag skulle helst se att Tv fortsatte att följa den ordinarie tablån och inte ge idioterna en sådan massiv uppmärksamhet.
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
fieldflower skrev:
Men trams är precis vad som behövs. Annars har idioterna vunnit.]
Jag tycker exakt likadant. Jag vägrar att se dem, idioterna.
Jag skulle helst se att Tv fortsatte att följa den ordinarie tablån och inte ge idioterna en sådan massiv uppmärksamhet.
+1 på det.
Och skit för fan i att ta reda på eller rapportera om vilken åsikt/religion/organisation/bokklubb de tillhör!
Om man bara tiger bort vad idioterna står för är de bara random idioter.
Förutom det uppenbara vansinnet i själva brottet var det en annan sak, som gjorde mig lätt illamående idag. En reporter på P1 berättade entusiastiskt, att han hade fått se bilder, som ett vittne hade tagit. De föreställde offer, som låg på gatan, och enligt reporterns ingående granskning låg de utanför klart identifierbara affärer, vilket gjorde att trovärdigheten var helt OK.
Vilken jävla gam ställer sig och tar foton av skadade/döda på gatan, (och varför)?
Varför bidrar en förhoppningsvis seriös reporter till hyenamentaliteten genom att behandla dem som material från en krigskorrespondent?
(Jag hittade ingen smiley av någon som spyr.)
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Snart dags att packa för gig. Hoppas folk vill/vågar gå ut och festa ikväll.
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Äsch, den där körde vi också ikväll.
Fullt av folk och bra drag - skoj!
Per skrev:Äsch, den där körde vi också ikväll.
Fullt av folk och bra drag - skoj!
Var det på lokalen mittemot Kyrkan?
"I am holier than thou.."
JAG ÄR OCKSÅ GAGGA!!!
Var det på lokalen mittemot Kyrkan?
@ff: Du kan vicka för mig 20/5, så åker jag till Örebro.
(Eller var det nå't som blev fel i tankebanorna där...? )
@AlbinH: Lord Gagga? (Hälsa ladyn.)
Japp. Tvärs över gatan blir vi nog inte insläppta.
fieldflower skrev:
Du har ju (obetalt) gig i köket ju!!
Jo, det är ju det, som är en del av det hela - de andra har ju betalt gig, om jag är här.
För min del är ju prioriteringarna helt klara.
Ocentralt? Det är ju Örebro & Stockholm, som ligger ocentralt. Som ett Ultima Thule långt från den kultiverade europeiska kontinenten, som vi har så nära till här nere.
Per skrev:Ocentralt? Det är ju Örebro & Stockholm, som ligger ocentralt. Som ett Ultima Thule långt från den kultiverade europeiska kontinenten, som vi har så nära till här nere.
Om man pratar om GH så är GH centrum (eller egentligen Adolfsberg, men Adolfsberg är ju numera ett slags heders-Glanshammar i basistkretsar).
Således bor du i denna frågan mer ocentralt än jag.
Per skrev:Ocentralt? Det är ju Örebro & Stockholm, som ligger ocentralt. Som ett Ultima Thule långt från den kultiverade europeiska kontinenten, som vi har så nära till här nere.
Som varandes geodetiker och kartograf hävdar jag att av herrarna här så bor jag mest centralt här i Mittens Rike.
Motvilligt tvingas jag erkänna, att beroende på vilken aspekt man lägger på problemet, kan samtliga tillerkännas visst mått av korrekthet. Alla har således rätt.
(Fast jag har mest rätt. "Alla djur är", som bekant, "jämlika, men somliga är mer jämlika än andra.")