Kalla mig Legion, för vi är många.Body&Soul skrev: Det var det enda rätta svaret. Utan tvivel är man inte riktigt klok.

Kalla mig Legion, för vi är många.Body&Soul skrev: Det var det enda rätta svaret. Utan tvivel är man inte riktigt klok.
Kommer bli lite svårt att vänja sig av med Per, men jag skall såklart försöka.Per skrev:Kalla mig Legion, för vi är många.Body&Soul skrev: Det var det enda rätta svaret. Utan tvivel är man inte riktigt klok.
Klippor det är vi allihopa, allihopa, allihopaPer skrev:Per går bra. Det heter både jag och alla vi andra.
Under hålfoten?fieldflower skrev: mitt inlägg..?
Njaa, det är svårt att sätta fingret på det.Per skrev:Under hålfoten?fieldflower skrev: mitt inlägg..?
Jag är minsann mer vig än man kan tro...AlbinH skrev:Njaa, det är svårt att sätta fingret på det.Per skrev:Under hålfoten?fieldflower skrev: mitt inlägg..?
Ser man på! Släkt med Stig?fieldflower skrev: Jag är minsann mer vig än man kan tro...
Nej, men numera är vi ungefär lika viga.Per skrev:Ser man på! Släkt med Stig?fieldflower skrev: Jag är minsann mer vig än man kan tro...
Du tänkte nog med fingrarna, för bokstäverna jag ser på skärmen motsvarar just meningen du inte skrev.Per skrev:"...sa flickan", höll jag på att skriva, men som väl är, har jag slutat med sådana infantila utbrott.
Öronen och ändan?fieldflower skrev:... imorrn är det heldags workshop () - undras vad man skall fokusera på för kroppdel då...?
Bra val, så kan hjärnan i lönndom fundera ut låtidéer!Per skrev:Öronen och ändan?fieldflower skrev:... imorrn är det heldags workshop () - undras vad man skall fokusera på för kroppdel då...?