Svensk duoferm skrev:Jo den har varit med förr.
Två grabbar med mutasch och vit skjorta räcker upp armarna. Skivans namn två ord och en ampersant i vitt. Rödblå bakgrund.
Skivomslagsleken 2
- Valle
- VIP medlem
- ozzman23
- Medlem
- ferm
- Medlem++
- ferm
- Medlem++
- Sir Realistic
- Medlem+
Det lär väl va' den här då;ferm skrev:Engelsk tjej, skivan kom 1992ferm skrev:Nej jag tror inte det, men ett par andra med Sparks har det.
Nästa:
Bild på en mun och haka. Det är ett rosa utslag på överläppen. Artistens namn och skivans titel slutar på underläppens vänstra sida.

P J Harvey - Dry
"Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."
- ferm
- Medlem++
Det lär väl det.Sir Realistic skrev:Det lär väl va' den här då;ferm skrev:Engelsk tjej, skivan kom 1992ferm skrev:Nej jag tror inte det, men ett par andra med Sparks har det.
Nästa:
Bild på en mun och haka. Det är ett rosa utslag på överläppen. Artistens namn och skivans titel slutar på underläppens vänstra sida.
P J Harvey - Dry
För många basar är inte nog
- Sir Realistic
- Medlem+
- Sir Realistic
- Medlem+
Han som inte har röd kavaj är klädd i blå skjorta.Sir Realistic skrev:OK. Här är en ny.
Bandet hänger på och runt en ljusgrön/turkos hörnsoffa - bara själva hörndelen av soffan.
Alla utom en har röd kavaj.
Bandnamnet står upptill, inte helt centrerat - lite till vänster, och det är gjort i tre färgglada fält - gult, rött, turkos. Två ord.
Skivans titel uppe i högra hörnet, i 90 graders vinkel, även det i turkos, rött, och gult. Också två ord.
Generellt så är det ett färgglatt omslag, ganska mycket i motsats till hur det här bandets skivomslag normalt ser ut.
Men så var det en hel del under den här tiden, 1986.
- Sir Realistic
- Medlem+
Nähä - ingen polett som trillar ner.Sir Realistic skrev:Han som inte har röd kavaj är klädd i blå skjorta.Sir Realistic skrev:OK. Här är en ny.
Bandet hänger på och runt en ljusgrön/turkos hörnsoffa - bara själva hörndelen av soffan.
Alla utom en har röd kavaj.
Bandnamnet står upptill, inte helt centrerat - lite till vänster, och det är gjort i tre färgglada fält - gult, rött, turkos. Två ord.
Skivans titel uppe i högra hörnet, i 90 graders vinkel, även det i turkos, rött, och gult. Också två ord.
Generellt så är det ett färgglatt omslag, ganska mycket i motsats till hur det här bandets skivomslag normalt ser ut.
Men så var det en hel del under den här tiden, 1986.
Bandets 18:e platta (i UK - i US det 20:e av nån anledning).
Gubbarna håller på ännu, men det är nog snart dags för pensionering.
- Sir Realistic
- Medlem+