Men ett icke bevistat gig är också ett gig...

olabola skrev:Well..var ju å såg Kapten Röd på Grönan får några veckor sen..Å HÖRDE Lars på bas!! Asså för faen vilket tryck..Fick magen å börja gurgla ända borta vid Extreme. Magiskt!
Japp, det är det! Grymt förväntansfull!TFR skrev:snart är det Accept i Göteborg...
+1Per skrev:Tower of Power på KB i Malmö. Bra konsert, bra ljud, bra publik.
Troligen hans Conklinsignatur. Ser den bekant ut?Lex skrev:+1Per skrev:Tower of Power på KB i Malmö. Bra konsert, bra ljud, bra publik.
Insåg att jag inte lyssnat på de senaste 10 plattorna som T.O.P släppt eftersom jag inte kände igen särskilt många låtar, men det var ändå jävligt bra! Blev inte klok på vad det var för bas som Rocco spelade på dock. Nån form av twist på jazzbas med jäkligt långt övre horn.
Ja den var det! Tack!BBQV skrev:Troligen hans Conklinsignatur. Ser den bekant ut?Lex skrev:+1Per skrev:Tower of Power på KB i Malmö. Bra konsert, bra ljud, bra publik.
Insåg att jag inte lyssnat på de senaste 10 plattorna som T.O.P släppt eftersom jag inte kände igen särskilt många låtar, men det var ändå jävligt bra! Blev inte klok på vad det var för bas som Rocco spelade på dock. Nån form av twist på jazzbas med jäkligt långt övre horn.
Avundsjukan rasar inom mig!Danny skrev:Chris Robinson Brotherhood igår på Nalen.
Svinigt jävla bra. Sjukt bra band och så vansinnigt svängigt.
Med all rätt i detta fall.BBQV skrev: Avundsjukan rasar inom mig!
Jag skulle verkligen vilja se dem live!