I vilket fall kan man tycka att det är fruktansvärt osexigt med rökande tjejer. Ja det är inte så att det rycker i baguetten när man ser rökande killar heller för den delen.
Hellish skrev:I vilket fall kan man tycka att det är fruktansvärt osexigt med rökande tjejer. Ja det är inte så att det rycker i baguetten när man ser rökande killar heller för den delen.
Jag hade en klasskompis i gymnasiet som alltid var tillsammans med tjejer som rökte. Vi misstänkte att det hängde ihop med hans motorintresse, att det på något sätt var som att hångla med ett avgasrör.
Det här är i båstnäs, värmland.. det var faktiskt med i 100 höjdare för några år sedan. Just 9:ans motljus blev faktiskt skitbra med strålarna och flaresen.. men det var ren tur
macahan skrev:Det här är i båstnäs, värmland.. det var faktiskt med i 100 höjdare för några år sedan. Just 9:ans motljus blev faktiskt skitbra med strålarna och flaresen.. men det var ren tur
Hehe, brukar vara så! Riktigt läckert. Jag har tänkt åka till Kyrkö mosse nere i Ryd länge men nu blev jag sugen på allvar igen (GAS?). Skrot e vackert! Så jädra balla färger.
Varför blir det sådär taggigt (kanten på plektrumskyddet och strängarna på basen i mitten) när man förminskar bilden, trots att jag väljer maximal kvalitet? Någon som vet?
Johannes skrev:Varför blir det sådär taggigt (kanten på plektrumskyddet och strängarna på basen i mitten) när man förminskar bilden, trots att jag väljer maximal kvalitet? Någon som vet?
[img]BASAR
Photobucket skalar ner bilderna rejält! Det är nog det som taggar till det.
Kan inte vara det, bilden ser likadan ut när jag tittar på den i datorn. Jag sparar alltså ned den från fotoredigeringsprogrammet så att den blir 800 pixlar bred (passar bra när man skall posta här i forumet) och väljer maximal kvalitet. Då ser den ut sådär. Sedan upp i Photobucket innan jag postar.
Johannes skrev:Kan inte vara det, bilden ser likadan ut när jag tittar på den i datorn. Jag sparar alltså ned den från fotoredigeringsprogrammet så att den blir 800 pixlar bred (passar bra när man skall posta här i forumet) och väljer maximal kvalitet. Då ser den ut sådär. Sedan upp i Photobucket innan jag postar.
Jag är ingalunda expert på det här men när jag sparar ner bilden så blir filen 294 kB... Är inte det kanska dålig kvalité?
När jag sparar ner en bild från redigeringsprogrammet och väljer att spara i originalstorlek 3,16 MB och jämfört med det så är såklart 294 kB inte mycket men jag väljer alltså att spara bilden med maximal kvalitet. Det måste ju gå att få en bild att vara 800 pixlar bred (alltså lika stor som här ovan) utan att linjerna blir helt förvridna.
Johannes skrev:När jag sparar ner en bild från redigeringsprogrammet och väljer att spara i originalstorlek 3,16 MB och jämfört med det så är såklart 294 kB inte mycket men jag väljer alltså att spara bilden med maximal kvalitet. Det måste ju gå att få en bild att vara 800 pixlar bred (alltså lika stor som här ovan) utan att linjerna blir helt förvridna.
Där tog mina idéer slut. Är dock intresserad, så om någon annan kan bringa klarhet över detta så är jag idel öra.