Grannarna i hotelrummet bredvid ... som gör det.knedy skrev:typisk övermysig nattmusik
Ingen övermysig nattmusik....

då är det bara att dra igång Barricades of Heaven http://www.youtube.com/watch?v=TI4BdV4jes8Scuba skrev:Grannarna i hotelrummet bredvid ... som gör det.knedy skrev:typisk övermysig nattmusik
Ingen övermysig nattmusik....
En sann historia, ca 3 år gammal:knedy skrev:Billy Ocean - Get Outta My Dreams And Into My Car
skönt 80tal
Vem?? Jag?? Aldrig!the_great_alfonzo skrev:Noel redding+ marijuana, en dödlig mix...Noelredding skrev:Do The Reggay - Toots & The Maytals
Reggae när den är som bäst
Men min pappa är starkare än din!the_great_alfonzo skrev:nu sk jag se till att sätta 36 inlägg innan du satt 7 hördu, jag SKA ha mer än dubbelt så mycket som du! Jag lovar iallafall att jag är medlem++ innan du är medlem+![]()
När är man medlem++?!
men min pappa är präst och kan få din pappa begravd när han vill!Noelredding skrev:Men min pappa är starkare än din!the_great_alfonzo skrev:nu sk jag se till att sätta 36 inlägg innan du satt 7 hördu, jag SKA ha mer än dubbelt så mycket som du! Jag lovar iallafall att jag är medlem++ innan du är medlem+![]()
När är man medlem++?!
Han började...Svarte_Jack skrev:Herregud grabbar. Det är ett forum. Ingen tävling.
Jag börjar bli trött på erat tjat om vem som har flest inlägg i precis varje tråd.
Ja, min pappa kan faktiskt spöa din när som!the_great_alfonzo skrev:Quiet, you! Låt nu oss vuxna pojkar lösa detta som vuxna män!Svarte_Jack skrev:Herregud grabbar. Det är ett forum. Ingen tävling.
Jag börjar bli trött på erat tjat om vem som har flest inlägg i precis varje tråd.