Asså, jag har alltid undrat vilken ko det är som åberopas i dessa religiösa sammanhang?Per skrev:Holy cow, Batman, that's amazing!

Asså, jag har alltid undrat vilken ko det är som åberopas i dessa religiösa sammanhang?Per skrev:Holy cow, Batman, that's amazing!
Den här?AlbinH skrev:Asså, jag har alltid undrat vilken ko det är som åberopas i dessa religiösa sammanhang?Per skrev:Holy cow, Batman, that's amazing!
Det där är väl Ko-walski i filmen Vanishing Point?fieldflower skrev: Den här?
Per skrev:Aj fasen. I det här fallet kunde det varit bra i medicinskt syfte - jag menade "gurgla" ordagrant.
Faktiskt så kategoriseras glöggen också som "starkt" om det inte är ICA-glögg, och då hjälper den knappast mot nåt.AlbinH skrev:Per skrev:Aj fasen. I det här fallet kunde det varit bra i medicinskt syfte - jag menade "gurgla" ordagrant.
Kanske det kan funka med glögg?
*mantagervaddehavernerepånärhetsbutiken*
Då får det bli terapeutisk musik! Dat sagde ja ju!fieldflower skrev:Faktiskt så kategoriseras glöggen också som "starkt" om det inte är ICA-glögg, och då hjälper den knappast mot nåt.AlbinH skrev:Per skrev:Aj fasen. I det här fallet kunde det varit bra i medicinskt syfte - jag menade "gurgla" ordagrant.
Kanske det kan funka med glögg?
*mantagervaddehavernerepånärhetsbutiken*
Då kan din hosta och min hosta ta varann i hand och fara åt Helvitte!!!fieldflower skrev:För övrigt tycker jag att min hosta kan hoppa och skita och inte hålla mig vaken och uppe på natten!!!