Stort plus på den!
JÄVLAR!

Du har väl träffat henne flera gånger. Hon är tålig. Hon har en packväska på ena sidan av hojen och sen hade jag en vattentät packväska surrad på min hoj där hon hade prylar. Själv packade jag i korvlådorna men dom var till hälften fyllda av verktyg, däcklagningssats och annat bra-att-ha-med-sig-på-resan-prylar. Över lag hade vi med oss väldigt lite packning. Smidigt. När man inte ska tälta behövs det inte så mycket. Så att man klarar sig i några dagar och handtvättmedel.....TDHP skrev:Tuff tjej!
Men hade du all packning?
Hm, är det "Johnnys Tina"?Jan Hellman skrev:Du har väl träffat henne flera gånger. Hon är tålig. Hon har en packväska på ena sidan av hojen och sen hade jag en vattentät packväska surrad på min hoj där hon hade prylar. Själv packade jag i korvlådorna men dom var till hälften fyllda av verktyg, däcklagningssats och annat bra-att-ha-med-sig-på-resan-prylar. Över lag hade vi med oss väldigt lite packning. Smidigt. När man inte ska tälta behövs det inte så mycket. Så att man klarar sig i några dagar och handtvättmedel.....TDHP skrev:Tuff tjej!
Men hade du all packning?![]()
//J
Jepp. Hon är en av dom första jag lärde känna när jag flyttade till Stockholm tidigt 90-tal och vi har varit bästisar och bundis ända sedan dess. Hon är bra på riktigt. En rackare på att köra också.TDHP skrev:Hm, är det "Johnnys Tina"?Jan Hellman skrev:Du har väl träffat henne flera gånger. Hon är tålig. Hon har en packväska på ena sidan av hojen och sen hade jag en vattentät packväska surrad på min hoj där hon hade prylar. Själv packade jag i korvlådorna men dom var till hälften fyllda av verktyg, däcklagningssats och annat bra-att-ha-med-sig-på-resan-prylar. Över lag hade vi med oss väldigt lite packning. Smidigt. När man inte ska tälta behövs det inte så mycket. Så att man klarar sig i några dagar och handtvättmedel.....TDHP skrev:Tuff tjej!
Men hade du all packning?![]()
//J
Tyckte hon såg bekant ut!
Mitt hojåkande har verkligen förändrats dom senaste 2 1/2 åren. Tidigare vart det mest finåkande och att skruva hojar men nu skruvar jag så lite jag bara kan och kör desto mer. Och ju konstigare resmål desto bättre. Min motorcykel har rullat mer än min bil trots att hojen är hälften så gammal.....Von K skrev:har visserligen läst bloggen, men kul att se alla bilder igen
jag är väldigt avundsjuk på dina/era resor.