Trummor är kul.fieldflower skrev: ↑ons 06 dec 2023, 12:01
Kanske t.o.m. stort nog att få plats att börja utforska trummor (men jag är å andra sidan ganska förtjust i att vara gift..)
Men att vara gift har ju sina klara fördelar...
Trummor är kul.fieldflower skrev: ↑ons 06 dec 2023, 12:01
Kanske t.o.m. stort nog att få plats att börja utforska trummor (men jag är å andra sidan ganska förtjust i att vara gift..)
Jösses, du får långt till jobbet då, men du får köpa en snabb båt så slipper du köerna.fieldflower skrev: ↑ons 06 dec 2023, 12:01 Det är ute på östra Muskö.
Väldigt mysigt ställe, med utrymme att göra ett musikhörn.
Nja, det blir semesterboende (som funkar året runt).Body&Soul skrev: ↑ons 06 dec 2023, 15:40Jösses, du får långt till jobbet då, men du får köpa en snabb båt så slipper du köerna.fieldflower skrev: ↑ons 06 dec 2023, 12:01 Det är ute på östra Muskö.
Väldigt mysigt ställe, med utrymme att göra ett musikhörn.
Sen får du kompromissa och köpa digitaltrummor.
Satt nyss och sorterade gamla bilder, fann en bild från köket med en julpyntad kontrabas med julklappar under.
Även en bild på mitt Tama Rockstar med Zildjancymbaler. Det stod i sovrummet![]()
Näää möjligen med en arg fru i bakgrunden med en brödkavel... samtidigt som du försöker spela bas och trummor samtidigt.fieldflower skrev: ↑tor 07 dec 2023, 14:00...frånskild och gråtande, men med paradiddlar upp över öronen!
När trummisen inte kan repa brukar jag hamna bakom trummorna, med basen i famnen, och mick för körsången.Denada skrev: ↑tor 07 dec 2023, 16:31Näää möjligen med en arg fru i bakgrunden med en brödkavel... samtidigt som du försöker spela bas och trummor samtidigt.fieldflower skrev: ↑tor 07 dec 2023, 14:00...frånskild och gråtande, men med paradiddlar upp över öronen!
Men inte frånskild och gråtande.