ferm skrev:Det beror på hur törstig man ärFreCKo skrev:Hum, jag köpte en flaska vin i Napa Valley i somras (juni-09) och borde dricka upp den snart...Hur länge kan en flaska rödtjut klara sig ståendes i ett skafferi?
Dräpande PrataBaskommentarer.
- Will
- Medlem++
- Will
- Medlem++
- Peavey Dude
- Medlem++
måste bara lägga till FreCKo's kommentar från pre-EB-klubben-tråden...:

jag har inte skrattat så mycket på läängeFreCKo skrev:PÅ DEN TREDJE DAGEN i zenit, i en tid långt gången så klev Leo Fenderusius upp på den höga kullen, slog sin bas i marken och frågade gud; "oh du store helige fader, i denna oheliga tid detta år 1984, skammen har dragits över företaget, ty mitt begär för alkoholhaltiga drycker och fruntimmer har drivit mig över ruinens brant. Hur skola jag göra för att kunna fortsätta mitt leverne?".Rix skrev:När inföll EB?
Gud tittade ner på sin förlorade son och sade "sälj skiten till Ernie Ball och sup ner dig, gubbjävel!"
Och gud såg att det var gott.

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
- Kale
- Medlem+
- Peavey Dude
- Medlem++
- Geddan
- VIP medlem
- Kale
- Medlem+
dereborn skrev:Om lacken är borta o trät bart, så kan du testa att droppa lite vatten i jacket. Det kan - om du har tur - få fibrerna att svälla tillbaka till sin ursprungliga form! Sen låter du det torka ordentligt, och lackar över med t.ex. nagellack!Kalebas skrev:Fick precis ett jack i pannan av ett flygande vedträ efter frenetiskt vedhuggande. Jag tror att jag fixar det med plåster.
- Cuba
- VIP medlem
Kalebas skrev:dereborn skrev:Om lacken är borta o trät bart, så kan du testa att droppa lite vatten i jacket. Det kan - om du har tur - få fibrerna att svälla tillbaka till sin ursprungliga form! Sen låter du det torka ordentligt, och lackar över med t.ex. nagellack!Kalebas skrev:Fick precis ett jack i pannan av ett flygande vedträ efter frenetiskt vedhuggande. Jag tror att jag fixar det med plåster.

-
- Medlem+
haha, asroligt!Cuba skrev:Kalebas skrev:dereborn skrev:Om lacken är borta o trät bart, så kan du testa att droppa lite vatten i jacket. Det kan - om du har tur - få fibrerna att svälla tillbaka till sin ursprungliga form! Sen låter du det torka ordentligt, och lackar över med t.ex. nagellack!Kalebas skrev:Fick precis ett jack i pannan av ett flygande vedträ efter frenetiskt vedhuggande. Jag tror att jag fixar det med plåster.
![]()
-
- Medlem+
Vore det inte fan så mycket konstigare om han vaknat i andra kläder? o.OGeddy_Lee skrev:Isf blir det en IRL-kommentar av Dr Blues i Glanshammar.
Jag sitter och ser honom vakna lördag morgon (i samma kläder som han la sig i) sträcka sig efter slatten öl som står i burken bredvid madrassen, tömma burken och säga på utandning för sig själv "det fanns ju en anleding att man sparade den där"
Obetalbart!
- Peppar
- Medlem+
- Kontakt:
Kalebas skrev:Liten skrev:Vill inte veta hur du gör när du sitter och tittar på bilder på internet..Geddan skrev:Man ska dra hårt och fort.

Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.
Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.