Jäkla tandläkare
- basmartin
- Medlem+++
och inga tänder, ingen tandläkare!GrafZeppelin skrev:Snus dödar kariesbakterier effektivt!
...å andra sidan sabbar det tandköttet så tänderna ramlar ut istället...
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
- Klopper
- Hedersmedlem
Inga tandläkarräkningar = mer stålar till basprylar!basmartin skrev:och inga tänder, ingen tandläkare!GrafZeppelin skrev:Snus dödar kariesbakterier effektivt!
...å andra sidan sabbar det tandköttet så tänderna ramlar ut istället...

Att man sedan får leva på mjukkokta ärtor resten av livet är ju smällar man får ta!!!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- Prata Bas Stal Min Fritid
- Medlem+
0,05% har jag..den styrkan kan man skölja varje dag med utan att det blir Överdos:-) Om man inte har väldigt dåliga tänder..då ska man ha starkare styrka tror jag... mint är skönt..spyr av denna floursmaken..blä!Makten skrev:Finns det på Apoteket tro? Har faktiskt inte tänkt på detta sen "fluortanten" i skolan.Prata Bas Stal min man skrev:Tips annars till er andra oroliga är att skölja med flour typ de dagar ni ätit lite mer socker än vanligt...bra grej om man inte har råd att gå till tandläkaren när man bör..
- Geddan
- VIP medlem
Jag fattar inte att man orkar hålla på med tandtråd.
"Ja men tappa tänderna då" säger givetvis tandtrådsaktivisterna.
Jo....men folk röker fast de vet att det är farligt oxå.
Och snusar.
Tänk dig den dubbelmoralen; att snusa och ändå stå där med tandtråden.
Jag fick bita mig i läppen rejält i somras när vi var på camping och gick till servicehuset sent på kvällen.
Då står där en fåne och håller på och flossar i säkert 10 minuter framför spegeln
när klockan är 11 en lördagskväll, när resten av campingen sitter framför grillen och tar sin 7:e gin o tonic.
Jösses vad jag tyckte han var jobbig då.
Hade lust att säga åt honom på skarpen; "du har semester" "Slappna av"
Om nu inte folk fattar att ta detta inlägg med en nypa salt, så kan jag tala om för er att göra det.
"Ja men tappa tänderna då" säger givetvis tandtrådsaktivisterna.
Jo....men folk röker fast de vet att det är farligt oxå.
Och snusar.
Tänk dig den dubbelmoralen; att snusa och ändå stå där med tandtråden.
Jag fick bita mig i läppen rejält i somras när vi var på camping och gick till servicehuset sent på kvällen.
Då står där en fåne och håller på och flossar i säkert 10 minuter framför spegeln
när klockan är 11 en lördagskväll, när resten av campingen sitter framför grillen och tar sin 7:e gin o tonic.
Jösses vad jag tyckte han var jobbig då.
Hade lust att säga åt honom på skarpen; "du har semester" "Slappna av"
Om nu inte folk fattar att ta detta inlägg med en nypa salt, så kan jag tala om för er att göra det.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Klopper
- Hedersmedlem
- Klopper
- Hedersmedlem
Ibland blixtrar cellen till!Geddy_Lee skrev:Klopper skrev:Bättre gurgla sig i en mugg Blossa än stå på muggen och flossa?Fan, du kommer igång fram på småtimmarna!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- Geddan
- VIP medlem
Då tar du eldposten mellan 03 och 04 på PrataBas-träffen å håller låda?!Klopper skrev:Ibland blixtrar cellen till!Geddy_Lee skrev:Klopper skrev:Bättre gurgla sig i en mugg Blossa än stå på muggen och flossa?Fan, du kommer igång fram på småtimmarna!
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Klopper
- Hedersmedlem
Eldposten?Geddy_Lee skrev:Då tar du eldposten mellan 03 och 04 på PrataBas-träffen å håller låda?!Klopper skrev:Ibland blixtrar cellen till!Geddy_Lee skrev:Klopper skrev:Bättre gurgla sig i en mugg Blossa än stå på muggen och flossa?Fan, du kommer igång fram på småtimmarna!
Tältövningar?
Du kommunicerar med en frisedelsaktivist!
Jag när en svag misstanke om att du kommer att ta hela nattvakten!

- Geddan
- VIP medlem
Måste ju ha ngn att slänga käft med oxå.Klopper skrev:Eldposten?Geddy_Lee skrev:Då tar du eldposten mellan 03 och 04 på PrataBas-träffen å håller låda?!Klopper skrev:Ibland blixtrar cellen till!Geddy_Lee skrev:Klopper skrev:Bättre gurgla sig i en mugg Blossa än stå på muggen och flossa?Fan, du kommer igång fram på småtimmarna!
Tältövningar?
Du kommunicerar med en frisedelsaktivist!
Jag när en svag misstanke om att du kommer att ta hela nattvakten!
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Klopper
- Hedersmedlem
- Makten
- Medlem++
Öh, var kommer moralen in i bilden?Geddy_Lee skrev:Tänk dig den dubbelmoralen; att snusa och ändå stå där med tandtråden.

Förresten, undrar om det finns tandkräm utan mintsmak. Jag skulle gärna borsta gaddarna direkt när jag kliver upp på morgonen, men då smakar frukosten apröv sen.

Senast redigerad av Makten den tor 06 dec 2007, 10:25, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
- Klopper
- Hedersmedlem
Har du provsmakat?Makten skrev: men då smakar frukosten apröv sen.

- Makten
- Medlem++
- TDHP
- Forumvärd
Ligger i samma grupp som gam och huggorm kanske?Makten skrev:Jag vet inget om din förmåga att föreställa dig saker du inte med säkerhet vet något om, men jag är ganska säker på att det inte är särskilt angenämt i alla fall.Klopper skrev:Har du provsmakat?
Eller kattskit?

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Klopper
- Hedersmedlem
Det blir att skyndsamt skura ur käften efter en dylik måltid i alla fall!TDHP skrev:Ligger i samma grupp som gam och huggorm kanske?Makten skrev:Jag vet inget om din förmåga att föreställa dig saker du inte med säkerhet vet något om, men jag är ganska säker på att det inte är särskilt angenämt i alla fall.Klopper skrev:Har du provsmakat?
Eller kattskit?

- ferm
- Medlem++
Ajax i stället för tandkrämKlopper skrev:Det blir att skyndsamt skura ur käften efter en dylik måltid i alla fall!TDHP skrev:Ligger i samma grupp som gam och huggorm kanske?Makten skrev:Jag vet inget om din förmåga att föreställa dig saker du inte med säkerhet vet något om, men jag är ganska säker på att det inte är särskilt angenämt i alla fall.Klopper skrev:Har du provsmakat?
Eller kattskit?
För många basar är inte nog
- Klopper
- Hedersmedlem
WC-Anka kanske?ferm skrev:Ajax i stället för tandkrämKlopper skrev:Det blir att skyndsamt skura ur käften efter en dylik måltid i alla fall!TDHP skrev:Ligger i samma grupp som gam och huggorm kanske?Makten skrev:Jag vet inget om din förmåga att föreställa dig saker du inte med säkerhet vet något om, men jag är ganska säker på att det inte är särskilt angenämt i alla fall.Klopper skrev:Har du provsmakat?
Eller kattskit?