Hellish skrev:Hehe... Men de där läxorna är ju ändå förmodligen rätt snabbt gjorda när man väl lägger manken till.
Exakt, till skillnad från en historia-uppsats på 10-20 sidor som ska vara klar på fredag. Skrivit ca 7 sidor nu och är näst intill deprimerad av den här eländiga uppgiften..
(Har även två grova prov på tisdan resp. onsdan direkt efter sportlovet.. DET är segt.)
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry... http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Foxbat skrev:-Spik i foten? Under franska revolutionen skulle du varit glad om du haft en spik i foten!
det beror väl på vem du var?
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry... http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
200071 skrev:Särskilt om du hörde till "gurkskivegruppen"
Que?
Foxbats citat är från en Hasse & Tage sketch. den fortsätter nåt om att under franska revolutionen högg dem huvet av folk i giljotinen som gurkskivor
tjoff, tjoff, tjoff....
Var det inte limpskivor?
Säffle.
Kan jag få en kopp kaffe?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
200071 skrev:Särskilt om du hörde till "gurkskivegruppen"
Que?
Foxbats citat är från en Hasse & Tage sketch. den fortsätter nåt om att under franska revolutionen högg dem huvet av folk i giljotinen som gurkskivor
tjoff, tjoff, tjoff....
Naturligtvis!
Jag är lite för UNG för den! (För en gång skull!)
Han fick sin första radio i 30 års present!
hur kan DU vara det då JAG har vuxit upp med den?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Hasse och Tage är en väsentlig del av det svenska kulturarvet!
Var skall du resa på din semester?