Jag fattar inte att jag glömde visa dig det på PB träffen, men det var väl bäst att du slapp se det.
Jag borde väl egentligen byta till nytt kort med nytt bild, men så här blir det när man byter bas snabbare än man byter Visa
ff´s pfyrix skrev:varför har inte jag blivit informerad om att Ikea säljer möbelbasar...*muttrar*
Klopper...
Katt har fått träffa chilla på golvet, katt vågade efter det inte titta på chilla på över 6 månader. Chilla kan både skvätta och bitas rejält, katt kan bara förvånat inse att fluffboll faktiskt levde.
Fluffboll konstaterade att den fortfarande var högst i näringskedjan av pälsdjur i vårat zoo..
Katt träffade många kilo kanin på golvet, kanin tyckte "lattjo liten pryl", katt konstaterade att kanin var ruskigt stor och med stora tänder och enorma fötter, katt intog lowriderposition och gled baklänges därifrån.
Slutsats:
Katt föredrar djur som är förpackade bakom glas eller galler.
Alternativt, nermald i plåtburk.
Och han (för det måste varit en han) som startade banzai-kitten var kanin i tidigare liv..
"E de en hare i den därna putellen?"
- "Nej de e en kan in"
ff´s pfyrix skrev:varför har inte jag blivit informerad om att Ikea säljer möbelbasar...*muttrar*
Du bläddar inte ofta i IKEAkatalogen förstår jag?
Jag hör ofta kommentaren att vissa möbelbasar skulle passa bättre som soffbord och här har vi förklaringen.
Kanske beror på att jag inte kikat efter röda tungor...
Hmmm möbelbasar är nog lite mer min sak kanske..*flinar* fast å andra sidan, basarna jag spelar på (när jag spelar på dom) tenderar att låta sämre än ett soffbord.
Så soffbord kanske vore ett takt-iskt drag.....
*jobbar hårt på dagens sämsta*
Klopper...
Katt har fått träffa chilla på golvet, katt vågade efter det inte titta på chilla på över 6 månader. Chilla kan både skvätta och bitas rejält, katt kan bara förvånat inse att fluffboll faktiskt levde.
Fluffboll konstaterade att den fortfarande var högst i näringskedjan av pälsdjur i vårat zoo..
Katt träffade många kilo kanin på golvet, kanin tyckte "lattjo liten pryl", katt konstaterade att kanin var ruskigt stor och med stora tänder och enorma fötter, katt intog lowriderposition och gled baklänges därifrån.
Slutsats:
Katt föredrar djur som är förpackade bakom glas eller galler.
Alternativt, nermald i plåtburk.
Och han (för det måste varit en han) som startade banzai-kitten var kanin i tidigare liv..
"E de en hare i den därna putellen?"
- "Nej de e en kan in"
*duckar*
det gör du nog bäst i, det var nog ett av dom sämsta skämten du bränt av
finns det nåt lägre än göteborgshumor? du borde isåfall ha dalat ner till den nivån
ff´s pfyrix skrev:Kanske beror på att jag inte kikat efter röda tungor...
Hmmm möbelbasar är nog lite mer min sak kanske..*flinar* fast å andra sidan, basarna jag spelar på (när jag spelar på dom) tenderar att låta sämre än ett soffbord.
Ok med köksbordsbas?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
ff´s pfyrix skrev:Kanske beror på att jag inte kikat efter röda tungor...
Oj
Förstår inte att ni är så förvånade.. d e ju vid soffbordet dom trötta basisterna slappar.