Är du dum på riktigt, eller lyssnar du på Guns Rosor ändå?!blackparkas skrev: ↑mån 17 feb 2020, 22:27 Ja - Det är verkligen Dereborns stil att anmäla för förtal...![]()

Är du dum på riktigt, eller lyssnar du på Guns Rosor ändå?!blackparkas skrev: ↑mån 17 feb 2020, 22:27 Ja - Det är verkligen Dereborns stil att anmäla för förtal...![]()
Jag försökte vara rolig...Geddan skrev: ↑tis 18 feb 2020, 08:05Är du dum på riktigt, eller lyssnar du på Guns Rosor ändå?!blackparkas skrev: ↑mån 17 feb 2020, 22:27 Ja - Det är verkligen Dereborns stil att anmäla för förtal...![]()
![]()
Ja, jag antar att det gjorde det eftersom bluesexperten vad jag vet inte är medlem här.
Säg inte det.blackparkas skrev: ↑tis 18 feb 2020, 12:25Ja, jag antar att det gjorde det eftersom bluesexperten vad jag vet inte är medlem här.
Men jag blev kontaktad via FB.
Jahopp.... han ger sig inte alltså...TDHP skrev: ↑tis 18 feb 2020, 15:09Säg inte det.blackparkas skrev: ↑tis 18 feb 2020, 12:25Ja, jag antar att det gjorde det eftersom bluesexperten vad jag vet inte är medlem här.
Men jag blev kontaktad via FB.
Fast nu är det troligen ett konto mindre iaf.
På Fejjan.
Hihifieldflower skrev: ↑tis 13 jun 2023, 21:26På Fejjan.
Och klagar över att alla är på Fejjan istället.![]()
Det var ganska kul ofta. Kanske väl bananas at times men vaffan... diskussionsforum, liksom...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Ja. Men gud va kul det var när det ballade ur till å från!!
Äh, inte sjutton var bataljerna höjdpunkterna - det var trevnaden mellan bataljerna.