GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Toaletten med hyllan som bajset stannar kvar på då? Och pudelrockband?
Kim, du är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Jag sparar mitt bajs på en liten hylla. Och så gillar jag att lukta på pudelbajs.
fast det är bara en naturlig fortsättning på avträdesjoxetGurraG skrev:Kim, du är mjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Jag sparar mitt bajs på en liten hylla. Och så gillar jag att lukta på pudelbajs.
Lycka till!Tarzan08 skrev:Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.GurraG skrev:Kim, du är mjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Jag förstår inte den här tråden!Wall skrev:Inga Gill!Tarzan08 skrev:Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.GurraG skrev:Kim, du är mjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
/Wall
nä, man pratar om Örebro i en annan tråd...håll dig off topic, tackSamuel V skrev:Jag förgås i solen!Wall skrev:Inga Gill!Tarzan08 skrev:Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.GurraG skrev:Kim, du är mjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
/Wall
i am confused...Tarzan08 skrev:smörj in dig då eller håll dig från tropikerna, tackSamuel V skrev:Jag färgas av solen!Wall skrev:Inga Gill!Tarzan08 skrev:Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.GurraG skrev:Kim, du är mjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
/Wall
hur mycket väger bajset?Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Toaletten med hyllan som bajset stannar kvar på då? Och pudelrockband?
GrafZeppelin skrev:Sälfriteringstråd
*dog*Dramo skrev:GrafZeppelin skrev:Sälfriteringstråd
Hybris?Walka skrev:Jag är GudDramo skrev:GrafZeppelin skrev:Sälfriteringstråd
Som den där SSI:an med SSII-trä!Samuel V skrev:Hybrid?Walka skrev:Jag är HerkulesDramo skrev:GrafZeppelin skrev:Jag är en basgud
Kim S skrev:Som den där Pizzan:an med trolldeg!Samuel V skrev:Hybrid?Walka skrev:Jag är HerkulesDramo skrev:GrafZeppelin skrev:Jag är en basgud
Schiert!Liten skrev:Roefv!Kim S skrev:Som den där Pizzan:an med trolldeg!Samuel V skrev:Hybrid?Walka skrev:Jag är HerkulesDramo skrev:GrafZeppelin skrev:Jag är en basgud
Va?Samuel V skrev:Björn Skifs!Liten skrev:Roefv!Kim S skrev:Som den där Pizzan:an med trolldeg!Samuel V skrev:Hybrid?Walka skrev:Jag är HerkulesDramo skrev:GrafZeppelin skrev:Jag är en basgud
Jag hade en vandrande pinne som hette Kim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
pfffffhhtt....blanda inte in JUSTD i det här hörrö!Alexxi skrev:Jag hade en granne, en finne som hette Kimmo.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Skit på dig!
Yes sir!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Kuka ur totalt!
Hur lyckas du med det?Alexxi skrev:Jag vandrar med en pinne i stjärten.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Flytta på dig!
Åh tackTarzan08 skrev:pfffffhhtt....blanda inte in Inteligent liv i den här tråden. Vi vet att du är smartare än oss allihop, Alexxi. Men skylta inte med det.. snälla??Alexxi skrev:Jag hade en granne, en finne som hette Kimmo.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Skit på dig!![]()
Har jag sagt att jag tycker att ni är helt knäppa?Samuel V skrev:Åh, det finns inget som lite Karlssons klister på staken!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Och själv brukar jag smeta lim på k***n!
Avdelning: Underliga fetischerGurraG skrev:Har jag sagt att jag tänder på käppar??Samuel V skrev:Åh, det finns inget som lite Karlssons klister på staken!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Alexxi skrev:Anledning: Grundliga pistascher.GurraG skrev:Har jag sagt att jag tänder på käppar??Samuel V skrev:Åh, det finns inget som lite Karlssons klister på staken!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Nötter kan ni vara själva, mina bästa herrar!Dramo skrev:Mm, nötter som är så gott!Alexxi skrev:Anledning: Grundliga pistascher.GurraG skrev:Har jag sagt att jag tänder på käppar??Samuel V skrev:Åh, det finns inget som lite Karlssons klister på staken!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()