Då stämmer det som din kille påstår...Alexxi skrev:Nämen vafan?? finns det inte en mer passande kroppshålighet för mig, dvs en mycket liten?Scuba skrev:Zon Sonus Special skrev:så ni ägnar er åt grupponani?Klopper skrev:Vad kan man göra mer än att hänga på?bootsy skrev:Skönt om du ville fingra på mig också.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag skrevar, men jag larvar mig. Detta gör att hela p***en blir fullkomligt utmattad.mums...
![]()
Åhåhå, jag vill vara meeed! SNÄLLA??!?
Felciteringstråd
-
- Medlem+
Re: Felciteringstråd
-
- Medlem
Re: Felciteringstråd
Har hon avslöjat det nu? Okej, ja det stämmer vi har haft en affär sedan ni träffades. Hon är fin!bassplayer skrev:Då stämmer det som min flickvän påstår...Alexxi skrev:Nämen vafan?? finns det inte en mer passande kroppshålighet för mig, dvs en mycket stor?Scuba skrev:Zon Sonus Special skrev:så ni ägnar er åt grupponani?Klopper skrev:Vad kan man göra mer än att hänga på?bootsy skrev:Skönt om du ville fingra på mig också.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag skrevar, men jag larvar mig. Detta gör att hela p***en blir fullkomligt utmattad.mums...
![]()
Åhåhå, jag vill vara meeed! SNÄLLA??!?
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
-
- Medlem++
Metronom kanske?Backlund skrev:Jag med men jag håller inte tempot!Tarzan08 skrev:jag följer med mer...YZZ skrev:Bartömning hoppas jag?Backlund skrev:Har jag redan gjort.Dramo skrev:Jag stämmer den här tråden.

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Backlund
- Medlem++
- Dramo
- VIP medlem
- Ale
- Medlem++
Ska vi starta klubb?Dramo skrev:Har jag redan gjortYZZ skrev:Runka mig med vita handskar på?Backlund skrev:Jag med men jag håller inte tempot!Tarzan08 skrev:jag följer med mer...YZZ skrev:Bartömning hoppas jag?Backlund skrev:Har jag redan gjort.Dramo skrev:Jag stämmer den här tråden.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
-
- Medlem+++
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
- Bassplaya
- VIP medlem
- Tarzan08
- Medlem++
fast jag tycker ju att en och annan bärs räcker, tyngre droger får andra hålla på medBassplaya skrev:bt skrev:Tarzan08 skrev:jovisst, men hans k*k är min.Cuba skrev:Baloo e fin som fanbt skrev:Samuel V skrev:diddelidooooAle skrev:Maaaaaa hmaaaaa mhmmmaaaa.
Bolibompa
Vad snackar ni om? Den e min!
Vi kör runktävling om det i bastun![]()
alla grabbar ville vara med och skjuta smack
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- Bassplaya
- VIP medlem
Om jag får ge dig ett råd.Tarzan08 skrev:fast jag tycker inte att bärs räcker, tyngre droger e det som gäller för min delBassplaya skrev:bt skrev:Tarzan08 skrev:jovisst, men hans k*k är min.Cuba skrev:Baloo e fin som fanbt skrev:Samuel V skrev:diddelidooooAle skrev:Maaaaaa hmaaaaa mhmmmaaaa.
Bolibompa
Sök hjälp innan det är för sent
- Tarzan08
- Medlem++
oj, tack för tipset...men nu vill jag bara ha lite diväteoxidBassplaya skrev:Om jag får ge dig ett råd.Tarzan08 skrev:fast jag tycker inte att bärs räcker, tyngre droger e det som gäller för min delBassplaya skrev:bt skrev:Tarzan08 skrev:jovisst, men hans k*k är min.Cuba skrev:Baloo e fin som fanbt skrev:Samuel V skrev:diddelidooooAle skrev:Maaaaaa hmaaaaa mhmmmaaaa.
Bolibompa
Sök heroin innan det tar slut
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- b_luthman
- Medlem+
djurvän måhända?Tarzan08 skrev:oj, tack för tipset...men nu vill jag bara dia en spädgrisBassplaya skrev:Om jag får ge dig ett råd.Tarzan08 skrev:fast jag tycker inte att bärs räcker, tyngre droger e det som gäller för min delBassplaya skrev:bt skrev:Tarzan08 skrev:jovisst, men hans k*k är min.Cuba skrev:Baloo e fin som fanbt skrev:Samuel V skrev:diddelidooooAle skrev:Maaaaaa hmaaaaa mhmmmaaaa.
Bolibompa
Sök heroin innan det tar slut
spelar i:
www.myspace.com/jaganata
Ibanez SR1000EFB |Ibanez SRX 595
Hartke VXL | Ibanez PD7 | Crest Vs 900 | 210 +115
www.myspace.com/jaganata
Ibanez SR1000EFB |Ibanez SRX 595
Hartke VXL | Ibanez PD7 | Crest Vs 900 | 210 +115
-
- Medlem+++
- Tössberg
- Medlem++
- Tarzan08
- Medlem++