HellMek skrev:Håller på att överföra en vinylskiva till digitalt format. Har sökt efter den på nätet att ladda ner hur många år som helst men aldrig hittat. Nu blev jag tvungen att ta fram vinylsvarven så jag kan lyssna sönder den igen. Tror den är lite udda, men fruktansvärt rolig.
HellMek skrev:Håller på att överföra en vinylskiva till digitalt format. Har sökt efter den på nätet att ladda ner hur många år som helst men aldrig hittat. Nu blev jag tvungen att ta fram vinylsvarven så jag kan lyssna sönder den igen. Tror den är lite udda, men fruktansvärt rolig.
Ska ge er TRE ledtrådar. Minimalism. Tyskt.
Kraftwerk - Computerwelt?
Bom. Glöm inte de tre ledtrådarna
Eftersom leken inte gick nåt vidare så skriver jag svaret
Köpte nicotinell sugtabletter i stället för nicotinell tuggummi höll på att missa Stockholmståget. Tänkte hinna med några musikaffärer tills Onsdag tuggandes, sugtabletter suger.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
GurraG skrev:
Jag gissar antingen Östra Göinge eller Karelen.
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Bassplaya skrev:Sitter i skolan och pluggar svetsteori. Ska gå och handla frukost på Preem nu.
Får ni öva på rostiga avgasrör med?
Får ofta förfrågan som bilmek att laga rostiga avgasrör. Kunden ser ett pyttelitet hål och tror att det är lätt att laga. Kunden fattar inte att man inte kan svetsa i den omkringliggande rosten. Blir oftast lika dyrt att svetsa som att byta ut delen.
Bassplaya skrev:Sitter i skolan och pluggar svetsteori. Ska gå och handla frukost på Preem nu.
Får ofta förfrågan som bilmek att laga rostiga avgasrör. Kunden ser ett pyttelitet hål och tror att det är lätt att laga. Kunden fattar inte att man inte kan svetsa i den omkringliggande rosten. Blir oftast lika dyrt att svetsa som att byta ut delen.