Ja va fan!
Kan Anli så kan jag!
Saxat ur förbrytarregistret.
77,78 eller 79 kommer ej ihåg vilket.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Klopper skrev:Ja va fan!
Kan Anli så kan jag!
Saxat ur förbrytarregistret.
77,78 eller 79 kommer ej ihåg vilket.
var det före eller efter din tid på kumla-anstalten?
Mellan besöken!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Den musikaliska kunde inte varit större!
Pb och största Acoustic riggen, Les Paul standard gold top och Marshall 50 plexi + 4 12, Es 330 td Marshall 100 + 4 12 samt Orange trummor.
Allt på fullt blås!
Inte direkt unplugged!
Hette den 2 kanaliga 320?
Kommer inte ihåg faktiskt.
Den var i alla fall matchad med en 2 ohms 4x15" låda!
anli skrev:Den hade sådan ölring som man kunde tillverka draperier av, vill jag minnas. Those were the days...
Enda anledningen till att jag skulle dricka burköl (förutom på improviserade korvgrillningsarrangemang) e att få möjligheten o skjuta ölrings-projektiler igen.
På den tiden då d va macho på riktigt om man kunde klämma ihop ölburken me en hand. Alu e lätt, men inte rätt.
broder blues skrev:
På den tiden då d va macho på riktigt om man kunde klämma ihop ölburken me en hand. Alu e lätt, men inte rätt.
Ingen match om man körde på 110 set och hög action!