fick höra för något år sen om en kille som experimenterat fram att om man slog en kapsyl t-röd i ölen så blev ölen starkare och man slapp stå och kalva halva kvällen
fick höra för något år sen om en kille som experimenterat fram att om man slog en kapsyl t-röd i ölen så blev ölen starkare och man slapp stå och kalva halva kvällen
stabilt.
när man var yngre hände det inte alltför sällan att vi gjorde s k punköl. man har inte sprit kvar så det räcker till en värdig grogg och då köpte man ett gäng folköl, hällde i spriten i en 1½ liters pet-flaska, fyllde på med öl och vips, starköl.
stabilt.
när man var yngre hände det inte alltför sällan att vi gjorde s k punköl. man har inte sprit kvar så det räcker till en värdig grogg och då köpte man ett gäng folköl, hällde i spriten i en 1½ liters pet-flaska, fyllde på med öl och vips, starköl.
stabilt.
lite jäger i en öl är nice
eller en udda drinkvariant jag fått ta del av Klopper. en "atom-ubåt".
en vanlig ubåt är ju när man sänker ner en shot jäger i en sejdel öl. en atom-ubåt är tvärtom, en shot öl i en sejdel jäger
hosse skrev:
en vanlig ubåt är ju när man sänker ner en shot jäger i en sejdel öl. en atom-ubåt är tvärtom, en shot öl i en sejdel jäger
Sänker vem som helst!
Särskilt den idiot som jag såg beställa en dylik och sedan häva den.
Snabbresa med blåljus blev resultatet.
Hoppas han hade kul de tre sekunder han var vid medvetande efter hävet!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
hosse skrev:
Sänker vem som helst!
Särskilt den idiot som jag såg beställa en dylik och sedan häva den.
Snabbresa med blåljus blev resultatet.
Hoppas han hade kul de tre sekunder han var vid medvetande efter hävet!
Hahaha!
Jag hade en arbetskamrat som hade tänkt testa när jag berättade om den
hosse skrev:
nu ska jag titta på Plutonen och sen sova, hej då!
Avnjut då Tracks of my tears!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..