Vad jobbar ni med? Posta foton!
- durito
- VIP medlem
- Kim S
- Medlem++
- Svensson
- Forumvärd
Bor du i Hudik?durito skrev:jag är soss-kärring i hudiksvall, på ungdomsteamet. trevligt jobb faktiskt. är också projektledare för ett projekt som riktar sig mot psykisk ohälsa i familjen.
förutom detta lirar jag så mycket jag hinner och försöker ha tid för andra skojiga saker.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- ferm
- Medlem++
Power Modules med produktframtagning. Vi på framkallningen hör sen 1 April till benet.fieldflower skrev:Ja, det var ju en stund längre än mig det...ferm skrev:Jag jobbar som inventarie på Ericsson. 30 år i år.
Börjar närma mig mitt 14:e på firman.
Kista för mig.
Vilken del är du på? Själv är jag inom Radio produktpaketering.
/Ff
Annars har jag mest gjort motstånd.
För många basar är inte nog
- ferm
- Medlem++
- Svensson
- Forumvärd
Jag arbetar också på ett lab eller iaf i samma hus som ett metallurgiskt laboratorium och mitt jobb handlar rätt mycket om analyser och tester. Det är dock järnmalmpellets istället för meloner...daionsavage skrev:Mikrobiolog på McLab (det heter ALcontrol i verkligheten). Letar bakterier i mat och vatten när jag inte skyfflar papper eller förklarar för våra kunder vad det står på deras analysrapporter.![]()
-Fast vi förvarar aldrig prov (som de där vattenmelonerna) löst liggande på laboratoriebänken medans vi gör någonting annat!!
- Svensson
- Forumvärd
Metallurgiska testmetoder för pellets. Det är ISO-tester där man simulerar olika delar i en masugnen för att se egenskaperna i pelletsen, handlar således rätt mycket om värmebehandling. Sedan görs ett även hållfasthetstester såsom tryck, nötning etc. Vi har även ett kem-lab.daionsavage skrev:Ordet kvalitet (som i kvalitetsingenjör) brukar innebära en del testandeSvensson skrev:
Jag arbetar också på ett lab eller iaf i samma hus som ett metallurgiskt laboratorium och mitt jobb handlar rätt mycket om analyser och tester. Det är dock järnmalmpellets istället för meloner...Vilka parametrar analyserar ni?
- Svarte_Jack
- Medlem++
http://myspace.com/steglers
Världens bästa Åkermetallband!
http://pushesittothelimit.ytmnd.com/
http://weaponslimit.ytmnd.com/
Världens bästa Åkermetallband!
http://pushesittothelimit.ytmnd.com/
http://weaponslimit.ytmnd.com/
- Rocket_D
- Medlem
- blackparkas
- Medlem++++
Men hello polarn, då är det du ska ska fixa 50% rabatt åt alla på en Mesa 400+?Rocket_D skrev:Jag jobbar sen 1år tillbaka som butikssäljare på 4Sound City i Stockholm ( FD Musikpunkten), behöver väll inte lägga upp en bild då alla här borde veta hur det ser ut på en musikaffär...hehe

Var in där förra veckan, det fanns inte många basar.... och den trevligaste var nog Daisyrock-basen.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Rocket_D
- Medlem
Jag har haft semester så det har inte beställts hem nå basar under den tiden. Ska börja kolla över mitt sortiment och beställa in nått roligt.blackparkas skrev:Men hello polarn, då är det du ska ska fixa 50% rabatt åt alla på en Mesa 400+?Rocket_D skrev:Jag jobbar sen 1år tillbaka som butikssäljare på 4Sound City i Stockholm ( FD Musikpunkten), behöver väll inte lägga upp en bild då alla här borde veta hur det ser ut på en musikaffär...hehe
Var in där förra veckan, det fanns inte många basar.... och den trevligaste var nog Daisyrock-basen.
- blackparkas
- Medlem++++
Du behöver inte beställa hem nå´t för min skull... Lär dröja ett tag innan jag kommer in igen.
Verkade som att ni höll på att bygga om.
Verkade som att ni höll på att bygga om.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- fieldflower
- Hedersmedlem
- jbass
- Medlem+
Ska vara dem och deras "point-to-point"-gelikar, då......fieldflower skrev:Kanske inte de som spelar på Orange...jbass skrev:Elektronikkonstruktör, analogteknik och switchad strömförsörjning. Ingen bild, alla har väl sett ett kretskort.....![]()
/Ff
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+
US Lakhead [courtesy DoggyD]