Vad har du för connections?broder blues skrev:O nu okynnesdricker jag en tempererad Rochefort 10.

Såg igår på puben att de hade La Treppe Quadrupel på magnumbutelj!

Hur go e inte den då?
qadrupeln e helt underbar... men den går int ens o beställa på butikenGeddy_Lee skrev:Vad har du för connections?broder blues skrev:O nu okynnesdricker jag en tempererad Rochefort 10.
Såg igår på puben att de hade La Treppe Quadrupel på magnumbutelj!![]()
Hur go e inte den då?
kompisens veteöl?Svensson skrev:Geddans favorit:
Budweisser
det hade jag också behövt. har bara mes-te och ingen fishermans. funderar på att ta ett par klunkar kaustik-soda, blåsa ur rejält.basic skrev:Starkt Te med fishermans i....
så trött på denna jädrans förkylning....
En fet whisky ska du ha. Eller en Fernet Branca.hosse skrev:det hade jag också behövt. har bara mes-te och ingen fishermans. funderar på att ta ett par klunkar kaustik-soda, blåsa ur rejält.basic skrev:Starkt Te med fishermans i....
har ju ingen whiskey.. flygmaskinsbränsle kanske skulle hjälpa?bootsy skrev:En fet whisky ska du ha. Eller en Fernet Branca.hosse skrev:det hade jag också behövt. har bara mes-te och ingen fishermans. funderar på att ta ett par klunkar kaustik-soda, blåsa ur rejält.basic skrev:Starkt Te med fishermans i....
Rix kanske har någon whiskey kvar som du kan få låna tills vidare?hosse skrev:har ju ingen whiskey.. flygmaskinsbränsle kanske skulle hjälpa?bootsy skrev:En fet whisky ska du ha. Eller en Fernet Branca.hosse skrev:det hade jag också behövt. har bara mes-te och ingen fishermans. funderar på att ta ett par klunkar kaustik-soda, blåsa ur rejält.basic skrev:Starkt Te med fishermans i....
Loranga ser man inte varje dag. Vilken ICA-butik hittade du den i?saengarun skrev:Ååå va gott... Jag fick för övrigt tag Loranga (VASA Bryggeri i Sundsvall) i en lokal ICA butik för ett tag sedan,,, det va inte helt fel kan jag lova!!Backlund skrev:Trocadero.
Äsh jag trasar vidare med det här vita vinet jag..
Okej. Björksätra vågar jag inte gå tillsaengarun skrev:Björksätra.... Hmm tror jag har set en på Prix också.. Gott Gott..Backlund skrev:Loranga ser man inte varje dag. Vilken ICA-butik hittade du den i?saengarun skrev:Ååå va gott... Jag fick för övrigt tag Loranga (VASA Bryggeri i Sundsvall) i en lokal ICA butik för ett tag sedan,,, det va inte helt fel kan jag lova!!Backlund skrev:Trocadero.
Javisst!saengarun skrev:Hojta till så kanske jag kan "langa" ut till dej!! Bor själv inte där, men är där ibland! Det är en bra shop!Backlund skrev:Okej. Björksätra vågar jag inte gå tillsaengarun skrev:Björksätra.... Hmm tror jag har set en på Prix också.. Gott Gott..Backlund skrev:Loranga ser man inte varje dag. Vilken ICA-butik hittade du den i?saengarun skrev:Ååå va gott... Jag fick för övrigt tag Loranga (VASA Bryggeri i Sundsvall) i en lokal ICA butik för ett tag sedan,,, det va inte helt fel kan jag lova!!Backlund skrev:Trocadero.