Nej, det är ju det.fieldflower skrev:Nu måste jag fråga - hur kör man RoS utan too many options?Per skrev:@ ff: Too many options!

@ AlbinH: Ah due, kräng en beda me faunen fårre.

Nej, det är ju det.fieldflower skrev:Nu måste jag fråga - hur kör man RoS utan too many options?Per skrev:@ ff: Too many options!
Det är kul med too many options!Per skrev:Nej, det är ju det.fieldflower skrev:Nu måste jag fråga - hur kör man RoS utan too many options?Per skrev:@ ff: Too many options!
@ AlbinH: Ah due, kräng en beda me faunen fårre.
Visst är det det. Jag sa aldrig att det var något fel.fieldflower skrev:
Det är kul med too many options!
Per skrev:Visst är det det. Jag sa aldrig att det var något fel.fieldflower skrev:
Det är kul med too many options!
Jag vet inte om du har glömt hur stor en sockerbeda e. Härude po plattan e foderbedorna minschangt lia stora.Per skrev: @ AlbinH: Ah due, kräng en beda me faunen fårre.
Dej ej lyjnt! Dej beror baura pou hunt stor flabben ej.AlbinH skrev:Jag vet inte om du har glömt hur stor en sockerbeda e. Härude po plattan e foderbedorna minschangt lia stora.
Di går fanimej änte in i flabben!
Nope, jag lärde mig för länge sedan att titta bort då man passerar en olycka.Per skrev:På så vis. Jag trodde, att vårt vackra språk gjorde dig matt.
Tack, höll på att blåsa bort så jag for hem. Här blev plötsligt höst.fieldflower skrev:Men välkommen tillbaks B&S!
Jo, sommarvärmen är borta nu även här.Body&Soul skrev:Tack, höll på att blåsa bort så jag for hem. Här blev plötsligt höst.fieldflower skrev:Men välkommen tillbaks B&S!
Tillbaka på parnassen, uppenbarligen. Välkommen!Body&Soul skrev:Att se Skåne i en spettekaka,
och himlen på andra sidan sundet.
B&S
I´m back
Så talar en konnässör!AlbinH skrev:Spettekaka (spiddekaga på originalspråket) är aningen intetsägande.
Mors äggakaga däremot! Med knaperstekt fläsk. Det är mad för en bone!
Sen måste jag få lätta mitt hjärta och säga att den godaste äggakaga jag ätit var i Danmark. Nyköbing Falster för att vara exakt. Man kan mäta kvaliteten på äggakagans höjd. Är den över 5 cm hög väntar en lukullisk måltid.
Dessvärre har du numera rätt. Merparten av dagens spiddekagor rymmer åt H-e för mycket potatismjöl och beklämmande lite ägg. Smaken blir naturligtvis därefter, men affärerna kan ändå gå lysande, så länge det finns folk som inte kan minnas hur det borde smaka.AlbinH skrev:Spettekaka (spiddekaga på originalspråket) är aningen intetsägande.