Rockhistoriens största mun?
- knedy
- VIP medlem
Rockhistoriens största mun?
Vem skulle få den titeln? Inte nån som snackar mycket skit utan har bara allmänt stor mun. Är det så enkelt som Steven Tyler eller finns det någon underdog som ligger och ruvar i skuggorna?
Officiell stormästare i EB-orden
- Liten
- Hedersmedlem
Re: Rockhistoriens största mun?
Steven ligger bra till...knedy skrev:Vem skulle få den titeln? Inte nån som snackar mycket skit utan har bara allmänt stor mun. Är det så enkelt som Steven Tyler eller finns det någon underdog som ligger och ruvar i skuggorna?
Jagger är inte långt efter..
- fieldflower
- Hedersmedlem
Re: Rockhistoriens största mun?
Gunnar89 skrev:Aerosmiths sångare har stora käftar...
knedy skrev:Vem skulle få den titeln? Inte nån som snackar mycket skit utan har bara allmänt stor mun. Är det så enkelt som Steven Tyler eller finns det någon underdog som ligger och ruvar i skuggorna?

Medlem i PB50+
- BBQV
- Forumvärd
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- broder blues
- Medlem++
De där tänder inte jag på iafGeddy_Lee skrev:
Oklar om han lirar rock iofs.

Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- GurraG
- Medlem++
Ni vet väl att Mick Jagger, Liv Tyler och Steven Tyler har en frukostklubb där de äter mackorna på tvären? 
EDIT: jag menar såklart Steven Tyler, Steven Perry är inte på långa vägar tillräckligt bredkäftad för att få vara med i klubben ifråga.

EDIT: jag menar såklart Steven Tyler, Steven Perry är inte på långa vägar tillräckligt bredkäftad för att få vara med i klubben ifråga.
Senast redigerad av GurraG den tis 05 aug 2008, 16:06, redigerad totalt 1 gånger.
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- knedy
- VIP medlem
Den är tråden tror jag behöver bilder för att överleva, så posta bilder på era nominerade istället för orelevanta afroamerikanska individer tack! Och även fast jag var så försiktig i mitt språkval där så måste jag understryka: Inte för att jag har något emot dom "orelevanta afroamerikanska individerna", många av mina närmaste vänner är "orelevanta afroamerikanska individer".
........
........
Officiell stormästare i EB-orden
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt: