jag har upptäckt att man verkligen kan få träningsvärk i händer och fingar, men det är väl bara positivt. inom ett par veckor så kommer jag ha ganska starka nypor och det bör ju påverka mitt basspelande positivt.
Man är väl ganska klen med 2 i idrott också?Johannes skrev:
Dagens ungdom blir klenare och klenare...
HAHA!!TredoX skrev:Man är väl ganska klen med 2 i idrott också?Johannes skrev:
Ta det lugnt med kniven skulle jag vilja säga. Träningsvärk är väl en sak men en avskuren sena är värre.....FreCKo skrev:Ta det lugnt med handlederna säger jag bara. Jag fick seriöst ont och vart sjukt stel när jag jobbade på mitt förra jobb för att det inte var ergonomi för fem öre. Det gick ut över spelandet, jävligt jobbigt... Nu har jag inte dom problemen längre tack vare mitt nya jobb + grippers.
Geddy_Lee skrev:Lite gulligt när de nybakade studenterna får upptäcka hur livet kan vara.![]()
Och när ni stigit i graderna ska ni fasen inte glömma hur det var att slita hund!
Jag hade ett vidrigt jobb på ett pappersbruk i 5 månader i början av 90-talet,
som jag kan tänka tillbaka på varje gång jag tycker att mitt nuvarande jobb är pestigt.
När jag tänkt tillbaka en stund tycker jag att jag egentligen har det ganska bra.
En lite rolig anekdot var när en elev på en skola jag har som kund, fick papperen på sitt prao-jobb.
Hon utbrister "9-6 på kvällen!!!! Får man jobba så länge?!"
Läraren frågar: "hur många timmar blir det?"
Eleven räknar efter: "9 timmar"
"Och en timmes lunch. Välkommen till verkligheten"
Älskar sånt!
Hahahaha...! Parkas, den lille uppviglaren. Om du bara anade hur många fantastiska dräparkommentarer jag hade på gång men jag vill inte vara den som kastar första handgranaten och förstör fredsprocessen så jag nöjer mig med en mild Cliff Williams-jämförelse.blackparkas skrev:HAHA!!TredoX skrev:Man är väl ganska klen med 2 i idrott också?Johannes skrev:
Det är rätt Tredox, på honom bara, Johannes är den du ska tracka här på forumet
Jag jobbar med fotografering och försäljning, främst skol och dagisfoto.TredoX skrev:Geddy_Lee skrev:Lite gulligt när de nybakade studenterna får upptäcka hur livet kan vara.![]()
Och när ni stigit i graderna ska ni fasen inte glömma hur det var att slita hund!
Jag hade ett vidrigt jobb på ett pappersbruk i 5 månader i början av 90-talet,
som jag kan tänka tillbaka på varje gång jag tycker att mitt nuvarande jobb är pestigt.
När jag tänkt tillbaka en stund tycker jag att jag egentligen har det ganska bra.
En lite rolig anekdot var när en elev på en skola jag har som kund, fick papperen på sitt prao-jobb.
Hon utbrister "9-6 på kvällen!!!! Får man jobba så länge?!"
Läraren frågar: "hur många timmar blir det?"
Eleven räknar efter: "9 timmar"
"Och en timmes lunch. Välkommen till verkligheten"
Älskar sånt!
Får man fråga vad du jobbar med?
Jag praoade som webdesigner/fixa olika grejjer på deras hemsida och deras tjänster, det var nice
Fast andra praoperioden var nästan bättre, fick sitta hemma i 1 vecka och bygga en hemsida ^^