Glasgow
- macahan
- Medlem+++
gå på pubarna!
Det finns grymt mycket att göra.. det beror på hur mycket pengar du tänkt spendera..
Bland annat finns ju highlandtours och alla dom resmålen.. det finns ett riktigt fint naturområde som heter loch lomond som jag tyvärr inte hann till själv när jag var där, men som jag verkligen hade velat se.
Det finns grymt mycket att göra.. det beror på hur mycket pengar du tänkt spendera..
Bland annat finns ju highlandtours och alla dom resmålen.. det finns ett riktigt fint naturområde som heter loch lomond som jag tyvärr inte hann till själv när jag var där, men som jag verkligen hade velat se.
- Svensson
- Forumvärd
Det blir en familjetripp så pub besök blir det nog sparsamt med tyvärr. Att dra iväg på en eller annan utflykt nån av dagarna lär det däremot bli! Ska kolla upp Loch lomond.macahan skrev:gå på pubarna!
Resan är inte spikad än men vi kommer att vara i Gbg nån vecka och det fanns en otroligt billig resa Gbg-Glasgow som tajmar vår vistelse där rätt bra.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Svensson
- Forumvärd
- macahan
- Medlem+++