Vi ska bli med katter!
4 är födda; 2 grå och 2 röda. Pappa bondkatt och mamman Norsk skogskatt (stammtavla)
De ska behålla 1 grå och vi tar en grå och en röd.
Det betyder en röd kvar.
Tänkte iaf slänga ut frågan om det är ngn som är intresserad.
Kanske ngn som går i skaffa-katt-tankar.
Och det är bråttom! Om den inte är tingad inom nå´t dygn så hamnar den hos mamma Scan.
Känn ingen press!
Senast redigerad av Geddan den ons 15 aug 2007, 14:21, redigerad totalt 1 gånger.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
GrafZeppelin skrev:Gas var ordet, jag är så allergisk att det är som att bli utsatt för en gasattack varje gång jag kelar för mycket... mitt kors att bära...
Ah! Tråkigt, Gustaf!
- Jan Hellman
GrafZeppelin skrev:Gas var ordet, jag är så allergisk att det är som att bli utsatt för en gasattack varje gång jag kelar för mycket... mitt kors att bära...
Ah! Tråkigt, Gustaf!
Jag kommer och hälsar på, se till att de blir riktigt kelsjuka!
För min del kan vi inkludera de flesta insekter som kryper och är läskiga.
Och en hel del av de som flyger oxå.
Har inga problem med flugor, mygg och getingar dock.
Men nu är tiden lite knapp för kattstackar´n, så jag försöker hålla ämnet igång här.
Här vare katt! Prima katt! Här vare katt! Rööööd Katt!
*kommer att tänka på John Cleese som bunnyflicka skrikandes "Albatross"*
- Jan Hellman
Ah! Tråkigt, Gustaf!
Jag kommer och hälsar på, se till att de blir riktigt kelsjuka!
Jag kan be Marcus, särbons äldsta, ta med gasmasken hem nå´n helg.
- Jan Hellman
Myspys! Jag och min hustru blev med katt(er) i april i år. 2 st Devon Rex. Väldigt personliga, gosiga och extremt keliga. Postar bilder inom kort.
Devon Rex är ju lite känd som en "kattras för allergiker" men det är inget jag märkt då flertalet av mina polare som är allergiska reagerar likadant på Devon som på en vanlig bonnkisse