Bear of Moon

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
DenSuraApan
Nykomling
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 23 okt 2019, 16:35

Re: Bear of Moon

Inlägg av DenSuraApan »

Hej!
Jag inser att jag är fem år sen till diskussionen. Men jag sprang in i sångaren på stan här om dagen. Det var en helt fantastisk upplevelse! Fullständigt galen och mytomanisk. Han hade uppfunnit lasern och turnerade runt i Amerika bland annat. Det ska dock sägas att han inte var otrevlig utan förgyllde min dag :)
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Inlägg: 2251
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 08:56
Ort: Hyfsat nära Entombedkorset.
Kontakt:

Re: Bear of Moon

Inlägg av Heyman »

Det är aldrig för sent att bumpa en BOM-tråd. Jag har också pratat med karln, inte face to face men i telefon. Han hade mycket spännande att berätta om Feedback och onlineljud, det var en mycket fängslande timme.
Det finns nya låtar uppe på SoundCloud.
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!

Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: Bear of Moon

Inlägg av GandhiMK2 »

Alltså... jag youtube’ade Devo inatt och på något konsigt sätt så fick jag samma smått euforiska känsla i kroppen när jag lyssnade på detta:
https://open.spotify.com/artist/7b3B2ai ... 2GA2IDemzA
Lite olika orsaker och så(devo var ju GRYMMA på att lira! Kolla deras live på fransk tv fr 1978! Sinnessjukt!) men samma nivå av dårskap , vilket i Devo’s fall var själva poängen och i Bear of Moon’s fall... well.... smått accidental ,kan man anta...
magiskt
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Skriv svar