... är att då dör trådarna ut. Oftast sist på bollen och tillför sällan eller aldrig något relevant alls i någon form av diskussion förutom i trådar där basmartin lär ut elektronik och lödning.
Så hör gärna av er Moderatorer om ni behöver hjälp med stökiga trådar som behöver lugnas ner så drar jag in ett inlägg och vips så är problemet löst.
My main reason for not being a jam session kinda guy is that "A Night In Tunesia" usually turns in to "A Week in Tunesia"
Jag har precis samma effekt på Diskantforum! Om jag gör ett inlägg i en aktiv tråd brukar den tvärdö.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange skrev:Om jag gör ett inlägg i en aktiv tråd brukar den tvärdö.
Byt avatar.
På diskant har jag ju världens bästa actionavatar! Eller menar du här? Och isåfall, varför det? Är det något fel på boxern Vera?
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
joachime skrev:Nej då. Det är en fin hund.
Men den ser lite barsk ut. Kanske skrämmer det någon.
Jomen här har jag inga problem. Det var ju på Diskant. Magnusb däremot, har denna inverkan på PB.
Just som jag skrivit i den här tråden, fick jag flera medhåll på ett inlägg jag gjorde på Diskant! Jag måste ha lagt av mig lite. Får skärpa mig genast!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Jag har nyligen förstått att det har varit väldiga bråk om huruvida personer som gillar flats är riktigt kloka. Var fanns du då? Du behövs! Anordnar du kurser eller kanske individuell coaching?