Ljudklipp?JazzBassillen skrev:Du vet väl att man ska uppge pris i annonsen.
Gärna en bild på dottern.
Hur mycket väger hon?
Om du med "de flesta" menar "klar minoritet" är du rätt ute.Pentastar skrev:Som tur är är de flesta västerlänningar ateister nuförtiden.
Värre är det i andra delar av världen där man fortfarande lever efter en gammal vansinnig bok.
Ja, här.Fredde79 skrev:Räknas basism som religion?
We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further.
Här dyrkas bara en gud och hen heter GASfieldflower skrev:Ja, här.Fredde79 skrev:Räknas basism som religion?
Phear skrev:Här dyrkas bara en gud och hen heter GASfieldflower skrev:Ja, här.Fredde79 skrev:Räknas basism som religion?
Skickat från min GT-I8160 via Tapatalk 2
Har du läst den "vansinniga" boken?Pentastar skrev:Som tur är är de flesta västerlänningar ateister nuförtiden.
Värre är det i andra delar av världen där man fortfarande lever efter en gammal vansinnig bok.
fieldflower skrev:Phear skrev:Här dyrkas bara en gud och hen heter GASfieldflower skrev:Ja, här.Fredde79 skrev:Räknas basism som religion?
Skickat från min GT-I8160 via Tapatalk 2
I Fendern, Zonens och den helige Ampegs namnFredde79 skrev:Räknas basism som religion?
JazzBassillen skrev:I Fendern, Zonens och den helige Ampegs namnFredde79 skrev:Räknas basism som religion?
Inte än - jag kan ju se det...Mr Praline skrev:Är inte detta OT+-territorium?
Du kan vara ett OT+-territorium.Mr Praline skrev:Är inte detta OT+-territorium?
allan skrev:Den där gamla delen är väl mest om fariseer med slipade strängar.....Mycket lag o lite evangelium....
Sen är det ju Knutby-combon, högt i taket och slick helig ande, men nära till badrummet.....
Inte att förglömma "The kristet utsende!" Sug o fräls=ett kraftfullt korrektiv till de framgångteologiska styggelserna............
Knepigt med religion, men vi har väl iallafall ett riktig Kristus-script i Jaco Pastorius....?