Ta en titt på kvinnans ansikte när hon går igen efter 20 år. Och snart kan man framställa dessa hjälpmedel för nästan inga pengar alls. Filmen ligger i slutet av artikeln.
http://www.gizmag.com/3d-printed-roboti ... ton/30893/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teknikens framsteg
- midlifecrisis
- Medlem++
Teknikens framsteg
"Förutom ett lätt överbett är jag perfekt"
-Freddie Mercury
-Freddie Mercury
- bjelkeman
- Medlem++
- Kontakt:
Re: Teknikens framsteg
Vi ska precis i dagarna fälttesta ett mobiltelefonbaserat system för a testa vatten för föroreningar. Första testen är för fluor, som i för stora mängder ger skelettdeformationer. Bara i Indien så lider minst 25 miljoner människor av detta.

Det som gör det möjligt att göra ett genombrott i detta är avancerade mobiltelefoner och specifikt datortekniken. För 3D-utskrivna exkoskelett, som din video visade så handlar det mycket om datorteknikens framgång med. Det är kul att få jobba med att göra människors liv bättre!

Det som gör det möjligt att göra ett genombrott i detta är avancerade mobiltelefoner och specifikt datortekniken. För 3D-utskrivna exkoskelett, som din video visade så handlar det mycket om datorteknikens framgång med. Det är kul att få jobba med att göra människors liv bättre!
Spelar metall med Orbital Decay.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Nyasu
- Medlem+
- Kontakt:
Och ändå så verkar folk här tycka att det är helt okej att ha i vattnet...bjelkeman skrev:Första testen är för fluor, som i för stora mängder ger skelettdeformationer. Bara i Indien så lider minst 25 miljoner människor av detta.
Nej, jag är högerkristen.
- bjelkeman
- Medlem++
- Kontakt:
Fluor i små mängder är bra för tänderna. I större mängder är det skadligt. Men i vattnet? Menar du klor?Nyasu skrev:Och ändå så verkar folk här tycka att det är helt okej att ha i vattnet...bjelkeman skrev:Första testen är för fluor, som i för stora mängder ger skelettdeformationer. Bara i Indien så lider minst 25 miljoner människor av detta.
Spelar metall med Orbital Decay.
- Jan Hellman
- VIP medlem
bjelkeman skrev:Fluor i små mängder är bra för tänderna. I större mängder är det skadligt. Men i vattnet? Menar du klor?Nyasu skrev:Och ändå så verkar folk här tycka att det är helt okej att ha i vattnet...bjelkeman skrev:Första testen är för fluor, som i för stora mängder ger skelettdeformationer. Bara i Indien så lider minst 25 miljoner människor av detta.