Jag och familjen tänkte dra till USA i februari och se "Black Sabbath The end", antagligen i New York eller i Chicago eller San Fransisco, lite beroende på när vi "kommer loss" från jobb och skola.
Har hittat att man kan boka biljetter via axs.com som i sin tur hänvisar till stubhub.com. Här finns en länk till Black Sabbath-biljetter i Madison Square Garden i New York: http://www.stubhub.com/black-sabbath-ti ... t/9387591/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag tänkte kolla med er om någon av er har bokat konsertbiljetter i USA via stubhub.com (som länken ovan)? Funkade det i så fall bra? Finns det annars något annat ställe eller något annat sätt att boka biljetter i USA på, något svenskt bolag t ex, någon som vet?
Tack!
Boka biljetter Black Sabbath The end i USA
- Pelleper
- Medlem+
Boka biljetter Black Sabbath The end i USA
/Pelle
Schatz Jazz, ARES Custom Jazz, 3/4 kontrabas
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
- Pelleper
- Medlem+
Re: Boka biljetter Black Sabbath The end i USA
Nån som vet hur man enklast kan boka biljetter till "The End"-turnéen i USA? Misstänker att det säljer slut fort så jag vill skynda på lite.
/Pelle
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
- Perra
- Medlem
Har ju ingen större erfarenhet, men när jag bokat i England på olika konserter har jag bara följt länken på hemsidan eller ifrån arrangören/klubben.
Vilka priser det var 150-200usd!!! Madison är ju en klassiker, o New York går det säkert att få bra flygbiljetter till vid den tiden, det är ju värre med priserna på hotell där. Chicago är nog bättre isf o San fransico är ju varmare.
Lycka till
Vilka priser det var 150-200usd!!! Madison är ju en klassiker, o New York går det säkert att få bra flygbiljetter till vid den tiden, det är ju värre med priserna på hotell där. Chicago är nog bättre isf o San fransico är ju varmare.
Lycka till
Fender P/J,Squire Pbas, Yamaha Attitude,Yamaha STD. EBS, Ampeg
5 är för många 3 är för få.
6 har jag aldrig provat.
5 är för många 3 är för få.
6 har jag aldrig provat.
- Pelleper
- Medlem+
Vi har bestämt oss för New York, men jag lyckas inte köpa biljetter till konserten fast det finns biljetter kvar, det säger bara "try again later". Jag misstänker att det beror på att jag är uppkopplad från Sverige. Nån som vet hur jag kan köpa biljetter för konsert i USA?
/Pelle
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3