Mats, Morgan och Grafen. Vilken grym sättning. det var sjukt bra och jag uppskattade det verkligen!
Vill inte sätta nån åt sidan, men jag måste bar lyfta fram Mats Öberg alltså.
Vilken grym pianist och musiker. Helt underbart!

Men.. Gahhh vad man missar!!!AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Mats, Morgan och Grafen. Vilken grym sättning. det var sjukt bra och jag uppskattade det verkligen!
Kan bara instämma! Ser fram mot en munter kväll på Nef.AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Det också.. bara så man vill gråta..200071 skrev:Kan bara instämma! Ser fram mot en munter kväll på Nef.AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
De börjar nog inte spela förrän vid kl 21, så du hinner nog ner om du åker direkt efter jobbet...TDHP skrev:Hmmmmmmm.....
GrafZ.... Clinic... PB-träff...... Kommer....
Hmmmmm....
Var?AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Skaraobbe skrev:Var?AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Ah. Vilket sammanträffande. Jag ringde nämligen till Skara idag!200071 skrev: Skara
Och jag hade en fantasi om Bert Karlsson!obbe skrev:Ah. Vilket sammanträffande. Jag ringde nämligen till Skara idag!200071 skrev: Skara
Geddy_Lee skrev:Och jag hade en fantasi om Bert Karlsson!obbe skrev:Ah. Vilket sammanträffande. Jag ringde nämligen till Skara idag!200071 skrev: Skara
Var du där?200071 skrev:Kan bara instämma! Ser fram mot en munter kväll på Nef.AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Jodå. Boom, Basmartin, Mangan och jag representerade Pratabas. Det var grymt bra och respekten för Grafen bara rusar i taket. Enda missen som jag upplevde var att Grafens ljusblå Pratabas-t-shirt inte syntes förrän efter konserten...AntonJohansson skrev:Var du där?200071 skrev:Kan bara instämma! Ser fram mot en munter kväll på Nef.AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Okej. Synd att jag inte vet hur ni ser ut. hade varit kul att tala med någon PB:are IRL.200071 skrev:Jodå. Boom, Basmartin, Mangan och jag representerade Pratabas. Det var grymt bra och respekten för Grafen bara rusar i taket. Enda missen som jag upplevde var att Grafens ljusblå Pratabas-t-shirt inte syntes förrän efter konserten...AntonJohansson skrev:Var du där?200071 skrev:Kan bara instämma! Ser fram mot en munter kväll på Nef.AntonJohansson skrev:Ville bara tacka grafen för en grym clinic igår!![]()
Att försöka beskriva en konsert är omöjligt, den ska upplevas.