Är man basnörd så är man...
Fnys!ff´s pfyrix skrev:Själv har jag en chinchilla på mitt..*fnissar*
Har ni barracudor?fieldflower skrev:Hemma hos oss är det katterna som är rädda för chinchillorna...Klopper skrev:Fnys!ff´s pfyrix skrev:Själv har jag en chinchilla på mitt..*fnissar*
Kattmat!
Och alla passar sig för fiskarna...
Klokt agerat.
Nä, inga riktigt elaka fiskar... Vi gillar inte elaka fiskar.Klopper skrev:Har ni barracudor?fieldflower skrev:Hemma hos oss är det katterna som är rädda för chinchillorna...Klopper skrev:Fnys!ff´s pfyrix skrev:Själv har jag en chinchilla på mitt..*fnissar*
Kattmat!
Och alla passar sig för fiskarna...
Klokt agerat.
När ska du relicera kortet då? Dra magnetremsan efter bilen?
Nä, jag föredrar salsadip till microchips...
broder blues skrev:Nu vet jag var uttrycket kommer ifrån.
Och han (för det måste varit en han) som startade banzai-kitten var kanin i tidigare liv..ff´s pfyrix skrev:varför har inte jag blivit informerad om att Ikea säljer möbelbasar...*muttrar*
Klopper...
Katt har fått träffa chilla på golvet, katt vågade efter det inte titta på chilla på över 6 månader. Chilla kan både skvätta och bitas rejält, katt kan bara förvånat inse att fluffboll faktiskt levde.
Fluffboll konstaterade att den fortfarande var högst i näringskedjan av pälsdjur i vårat zoo..
Katt träffade många kilo kanin på golvet, kanin tyckte "lattjo liten pryl", katt konstaterade att kanin var ruskigt stor och med stora tänder och enorma fötter, katt intog lowriderposition och gled baklänges därifrån.
Slutsats:
Katt föredrar djur som är förpackade bakom glas eller galler.
Alternativt, nermald i plåtburk.