Japp, beställde en direkt 21,5" 2,7 GHz Quad-Core Intel Core i5 - Grym dator. (sket i macbook pro)
http://store.apple.com/se/browse/home/s ... jIwNTQyNjE
Nya uppgraderade iMac IDAG
- lowfreq
- Medlem++
Nya uppgraderade iMac IDAG
Don't mess with me, I do not want any treble!
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
-
- Medlem+++
- Jan Hellman
- VIP medlem
- lowfreq
- Medlem++
Jo, jag satt och uppdaterade apple´s hemsida hela tiden, 1 minut efter att de uppdaterat ringde jag in.JanTheWhite skrev:Det där är riktigt bra datorer. Helt rätt. Smidiga och kraftfulla. Hur mycket internminne valde du?
Ville vara säker på att hinna med första batchen. Standard 4GB minne tog jag, kan ju köpa till 4GB om jag känner att det skulle behövas. Enda tillval jag tog var Microsoft Office.
Don't mess with me, I do not want any treble!
- Jan Hellman
- VIP medlem
Om du ska spela in musik så är mer minne ibland användbart. 4 gig är definitivt inte fel och räcker säkert om du inte ska tungköra datorn med stora arr. Funkar säkert jättebra.lowfreq skrev:Jo, jag satt och uppdaterade apple´s hemsida hela tiden, 1 minut efter att de uppdaterat ringde jag in.JanTheWhite skrev:Det där är riktigt bra datorer. Helt rätt. Smidiga och kraftfulla. Hur mycket internminne valde du?
Ville vara säker på att hinna med första batchen. Standard 4GB minne tog jag, kan ju köpa till 4GB om jag känner att det skulle behövas. Enda tillval jag tog var Microsoft Office.
Kul. Grattis!