groovyjr skrev:Tack Peter för länken, har inte ens brytt mig om att söka men det var en jäkla schysst hemsida också...
Ja visst är den juste! Den har de lyckats bra med. Enkel och hemtrevlig.
groovyjr skrev:Jag spelade in med mitt nya originalband som heter Weekend Wars, det är en tribute till Roxy Music (Out of the Blue) vi gjorde denna gång. Då denna låt eventuellt kommer vara med på en skiva så kan jag inte släppa ut den här ännu. Men det blir snart en demo med egna låtar också och gissa var vi ska spela in den!
Låter bra. Se till att läcka låtar så snart du kan.
groovyjr skrev:Priset vet jag inte exakt men tror de ligger runt 3-4000.-/dag
Sen kan jag lägga till att både Dennis och Jens är super trevliga snubbar vilket inte försämrar upplevelsen direkt.

Jag har träffat Jens i förbifarten någon gång - känner en som känner honom, typ - och han verkar onekligen trevlig. Det är viktigt.
groovyjr skrev:Får man fråga vem det var som funderade på att spela in där? Joakim Mellberg eller?
Fråga får man, men jag vet inte om personen i fråga gillar om jag outar honom här - särskilt som inget är bestämt än -, så jag skickar ett PM istället. Kan dock avslöja att det inte är Joakim Mellberg. Vem är han?
(du behöver inte svara, har googlat upp honom.

En helt ny bekantskap)