[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) Jag har fotograferat mitt mixerbord i mörkret..... - PrataBas
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Måste bara fråga: Hur låter musiken med just de där inställningarna?
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
Måste bara fråga: Hur låter musiken med just de där inställningarna?
Håller på och mixar en country-platta så det låter country. Hästjazz. Oftast nu för tiden så mixar jag i datorn och använder bordet som summeringsmixer. Icke denna gång. Mixar på bordet och kör outboards. Låter kanon! EMT 240 plåt och hela fadderullan! Men jag har problem med sångljudet. Inte så himla bra inspelat men det reder sig nog. BRA sång och det är det viktigaste.
Pelleper skrev:Grymma bilder! Ser kul ut, vilket kanonjobb du måste ha (ja, jag är nog liiite avundsjuk)
Hade jag inte haft en fot inne i raklambranschen hade det skitit sig för länge sedan. Musikbranschen betalar sig inte alla gånger. I alla fall inte om man försöker undvika skitjobben. Det är oftast roligt men inte alltid. Det är som med allting annat med andra ord. Det är olika.....