T-racks. Standard eller Deluxe?

Prata om inspelningsteknik och studioutrustning
Användarvisningsbild
Dan the Man
Medlem+

T-racks. Standard eller Deluxe?

Inlägg av Dan the Man »

Funderar på att skaffa T-racks till mastring i Logic. Såg att det fanns en standard och en deluxe-version. Nån som har koll på skillnaderna? Priset på Standard var ca 40% av Deluxen.
BASAR: JB '71, JB '02, PB '78, PB '12, SQUIER BRONCO '99, HÖFNER CLUB '16
STÄRKARE: BASSMAN TV15, BASSMAN '69, AMPEG V4BH, KUSTOM K200 '70, MARSHALL SUPER BASS '76, TC BAM200. LÅDOR: SVT15E, SVT412HE

Torsson @ Spotify
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Inlägg av GandhiMK2 »

Det du får när du köper "standard" var det som "vi alla" använde mellan 2000 och 2007, kanske så det funkar jättebra.
MEN....Deluxe ger mycket fler möjligheter och lite mer olika smaker. Eftersom jag jobbar med det så skulle jag inte tveka.
Har du ok med deg så tycker jag att du ska slå till men om det kanske är så att du skulle vilja använda dina surt förvärvade slantar annorstädes.
Du ser att dom har ett crossgrade-pris på 229€ va?
bara du äger EN reggad IK-multimediapryl så får du köpa med rabatt. Äger du kanske en i-rig till din iphone? vet inte om det räknas men den kostar väl bara 100 spänn och kanske är värd att köpa för att f¨rabatt....OM det nu är det enda som krävs...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Skriv svar