Bästa Julmusten!!
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- broder blues
- Medlem++
eBay?Nick skrev:Har inte letat efter den i Ume ännu. Ingen julmust innan 1:a advent! Ska undersöka saken. Bussgods från sollefteå kanske? =)
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- Fernan
- Kontot är inaktiverat
VASA-bryggeriet som gör Specialmusten ligger i Nolby, ca 8km hemifrån, vi var där och packade läsk med grabbens hockeylag förra året. De hade sin mesta försäljning i Hälsingland, Jämtland/Härjedalen och Medelpad tydligen....men köp om ni hittar den, god som ...blackparkas skrev:Lidl´s Lightmust är blaskig. vet inte vad de fått för sig, var väl Uppsala Nya Tidning som hade gjort testet?
Vet inte jag men... den är inte äcklig, och den är godare än Lidl´s vanliga, icke light Julmust.
Zeunerts tillverkas i Sollefteå har jag för mig, knappast någon närregion till Hälsingland och Dalarna ändå..
Ni får väl importera då.
Dricka Nygårda och Apotekarnes är ju för löjligt.
Finns Specialmusten söderöver!???
Ser ut som nedan, säljs på mackarna som 0,5 L också.
Kan ju vara intressant att VASA tar sitt vatten från vattentäkten i Nolby som ska vara bland det bästa i Europa...
http://vasabryggeri.nu/html/produkter.html
- blackparkas
- Medlem++++
- CaVVa
- Medlem