Det kan kanske moderatorerna eller Semborg svara på. Perennial har blivit utsparkad från forumet utan att få reda på varför.spinaeus skrev:men vart tog klippen vägen?
jag hade inte hunnit till slappingklippet än och nu är de borta allihop verkar det som.
Det här var ju en av de bästa grejerna för själva spelandet jag sett på PB på länge. då vill man ha mer, inte mindre och inte ens möjlighet att återvända
Men dessa har ingen möjlighet att radera klipp från tuben...det får du nog fråga Inti själv om..men huvudanledningen..tjaa..nån vet säkert..Hellboy skrev:Det kan kanske moderatorerna eller Semborg svara på. Perennial har blivit utsparkad från forumet utan att få reda på varför.spinaeus skrev:men vart tog klippen vägen?
jag hade inte hunnit till slappingklippet än och nu är de borta allihop verkar det som.
Det här var ju en av de bästa grejerna för själva spelandet jag sett på PB på länge. då vill man ha mer, inte mindre och inte ens möjlighet att återvända
//J
Banna alla dom som inte låter honom vara ifred. Plocka bort Klopper som moderator. Parkas häcklade mig och Perennial på Facebook härom dagen ivrigt påhejad av Klopper. Den gode Parkas glömde bort att jag var på hans kompislista, att vi har 40 gemensamma polare och ca 15 av dessa e-mailade mig om vad Parkas höll på med. Den gode Parkas borde rensa rejält i sin kompislista om han tänker hålla på så där. Någon som vill se en skärmdump?TDHP skrev:Perennial har blivit TEMPORÄRT bannad och blivit meddelad varför.
Han har dock PÅ EGET BEVÅG meddelat att han inte har för avsikt att komma tillbaks.
PrataBas har inget med någon eventuell radering av klipp att göra.
Hunnit PM:a något i dag då?Hellboy skrev:Banna alla dom som inte låter honom vara ifred. Plocka bort Klopper som moderator. Parkas häcklade mig och Perennial på Facebook härom dagen ivrigt påhejad av Klopper. Den gode Parkas glömde bort att jag var på hans kompislista, att vi har 40 gemensamma polare och ca 15 av dessa e-mailade mig om vad Parkas höll på med. Den gode Parkas borde rensa rejält i sin kompislista om han tänker hålla på så där. Någon som vill se en skärmdump?TDHP skrev:Perennial har blivit TEMPORÄRT bannad och blivit meddelad varför.
Han har dock PÅ EGET BEVÅG meddelat att han inte har för avsikt att komma tillbaks.
Perennial blev bannad då han bad Mike lämna Perennials familj ifred. Mike har tidigare varit spydig mot Perennials familj och blivit ombedd att sluta. Perennial avslutade med att säga att det var sista gången han bad Mike lämna P´s familj utanför och sen skrev han "nästa gång tar jag det utanför internet". Innebörden av detta var att han tänkte ringa Mike och vänligt be honom sluta. Detta har tydligen Mike och moderatorerna fått till att P tänkte bruka fysiskt våld mot Mike. Om jag säger till någon på forumet att "du, vi tar det utanför forumet" så hoppas jag innerligt att det tolkas som att vi hörs av på luren eller via e-mail. INTE att jag tänker slå sönder knäskålarna på personen ifråga. P är en mycket vänlig, gift musiklärare som spelar bättre bas än dom flesta. Snällare snubbe finns inte. Vilket x antal människor här inte tror på så dom låter honom aldrig vara ifred. Dom ska ha bort honom till varje pris Självklart har ingen av dessa träffat P. Gruppmobbing och medvetna missuppfattningar.
En annan forummedlem lämnade i protest igår och jag är borta så fort jag fått några svar från Semborg. Då får gruppmobbarna hålla på bäst dom vill.
//J
han tänkte ringa mike mm hur blåögd får man bli egentligen?Hellboy skrev:Banna alla dom som inte låter honom vara ifred. Plocka bort Klopper som moderator. Parkas häcklade mig och Perennial på Facebook härom dagen ivrigt påhejad av Klopper. Den gode Parkas glömde bort att jag var på hans kompislista, att vi har 40 gemensamma polare och ca 15 av dessa e-mailade mig om vad Parkas höll på med. Den gode Parkas borde rensa rejält i sin kompislista om han tänker hålla på så där. Någon som vill se en skärmdump?TDHP skrev:Perennial har blivit TEMPORÄRT bannad och blivit meddelad varför.
Perennial blev bannad då han bad Mike lämna Perennials familj ifred. Mike har tidigare varit spydig mot Perennials familj och blivit ombedd att sluta. Perennial avslutade med att säga att det var sista gången han bad Mike lämna P´s familj utanför och sen skrev han "nästa gång tar jag det utanför internet". Innebörden av detta var att han tänkte ringa Mike och vänligt be honom sluta. Detta har tydligen Mike och moderatorerna fått till att P tänkte bruka fysiskt våld mot Mike. Om jag säger till någon på forumet att "du, vi tar det utanför forumet" så hoppas jag innerligt att det tolkas som att vi hörs av på luren eller via e-mail. INTE att jag tänker slå sönder knäskålarna på personen ifråga. P är en mycket vänlig, gift musiklärare som spelar bättre bas än dom flesta. Snällare snubbe finns inte. Vilket x antal människor här inte tror på så dom låter honom aldrig vara ifred. Dom ska ha bort honom till varje pris Självklart har ingen av dessa träffat P. Gruppmobbing och medvetna missuppfattningar.
En annan forummedlem lämnade i protest igår och jag är borta så fort jag fått några svar från Semborg. Då får gruppmobbarna hålla på bäst dom vill.
//J
Var hittar du något rasistiskt jag har skrivit till eller om honom?Hellboy skrev:Har du glömt vad du själv skrev och skrivit om och till honom? Lugn grabben. Du har vunnit. Dina ärkefiender är borta. Jag väntar bara på svar från Semborg.Roland skrev:Hellboy skrev:... medvetna missuppfattningar.Medvetna missuppfattningar...jo, tjenare...Perennial skrev:Rasistsvin
Glömt bort det du skrev om att du ville skära honom med en rostig kniv?Roland skrev:Var hittar du något rasistiskt jag har skrivit till eller om honom?Hellboy skrev:Har du glömt vad du själv skrev och skrivit om och till honom? Lugn grabben. Du har vunnit. Dina ärkefiender är borta. Jag väntar bara på svar från Semborg.Roland skrev:Hellboy skrev:... medvetna missuppfattningar.Medvetna missuppfattningar...jo, tjenare...Perennial skrev:Rasistsvin
Fram med materialet nu...visa att du har på fötterna.
Roland skrev:Var hittar du något rasistiskt jag har skrivit till eller om honom?Hellboy skrev:Har du glömt vad du själv skrev och skrivit om och till honom? Lugn grabben. Du har vunnit. Dina ärkefiender är borta. Jag väntar bara på svar från Semborg.Roland skrev:Hellboy skrev:... medvetna missuppfattningar.Medvetna missuppfattningar...jo, tjenare...Perennial skrev:Rasistsvin
Fram med materialet nu...visa att du har på fötterna.